פריגת יוצאת בפעילותה שיווקית בקרב נשים וחוזרת לפרסם בשירותי הנשים

פריגת מרחיבה את שיתוף הפעולה עם רשת סטודיו C ורשת מכוני הכושר הולמס פלייס.



במסגרת המהלך, בהשקעה של כ-300,00 ש"ח, מתחברת פריגת לחודש בריאות המותג אושן ספריי ומציגה פעילות במועדוני הכושר ובשירותי הנשים של רשת סטודיו C ורשת הולמס פלייס.



מיכל קציר – עמק, מנהלת תחום W& Hבפריגת: "פריגת אושן ספריי הינו משקה המבוסס על פרי החמוציות הידוע בקישור חזק לבריאות. שתיית נקטר חמוציות אושן ספריי הוכחה כמונעת דלקות בדרכי השתן, אולקוס ודלקות בפה. המוצר עשיר גם באנטיאוקידנטים המונעים את הזדקנות התאים. אושן ספריי הוא מותג המחובר לחוויה הנשית, בעיקר בשל תועלותיו.




במסגרת פעילות הקד"מ, ימותגו חדרי השירותים של מועדוני הרשתות באלמנטים רבים המשווקים את המותג אושן ספריי ויתרונותיו הבריאותיים במניעת דלקות בדרכי השתן. רצפת השירותים תמותג במדבקות רצפה צבעוניות ובולטות בצורת חמוציות.



מתקרת השירותים יתלו מוביילים צבעוניים בצורת בקבוק אושן ספריי המפרסמים את סגולותיו הבריאותיות של המשקה עם הכיתוב "לשתות את החיים הבריאים". בסמוך לכיורים יונחו נרות צבעוניים אדומים ולידים סבונים אדומים ומגבות ממותגות. גם המראות, תאי השירותים ותאי האחסון ימותגו אושן ספריי.



בנוסף, תתבצע בחדרי הכושר פעילות הטעמות וחלוקת קופוני הנחה ע"י דיילות שיולבשו בצבעי המותג ויסבירו לנשים על יתרונות המשקה וסגולותיו.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס