פריגת מצטרפת לשוק הבריאות עם סדרת משקאות מופחתת קלוריות בשם "פריגת צלול"

פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, ממשיכה להוביל בחדשנות ובאיכות ומשיקה את פריגת צלול – קטגוריה חדשה ובלעדית בישראל של משקאות מרעננים, חדשניים וצלולים, מופחתי קלוריות וללא התפשרות על הטעם,


המבוססים על פירות ייחודיים.



הסדרה החדשה כוללת 3 טעמים בשתי אריזות שפיתוחם ארך כשנה וחצי, ובהשקתם משקיעה החברה כ-1 מיליון דולר. ההשקה תלווה בקמפיין פרסום באמצעות JWT ובפעילות שיווקית, קד"מ והטעמות.



מהלך זה ממשיך את הקו המוביל את פריגת בשנים האחרונות ומטרתו באמצעות החדשנות להגדיל את קטגוריית המשקאות הקלים מבוססי הפרי על ידי גיוון, לצד ערכים מוספים העונים על צורך צרכני רחב.



המוצרים החדשים בסדרת פריגת צלול פותחו בטכנולוגיה מתקדמת, הייחודית לפריגת, המדגישה את הטעם המרענן והמרווה ואת המראה השקוף, ולכן מעניקה סדרה זו חוויה סנסורית באמצעות הרעננות מהפרי.



ייחודה של הסדרה הינה בייצור טכנולוגי המקנה למשקאות מראה צלול וייחודי עם תועלת צרכנית של הפחתת קלוריות, ללא התפשרות על הטעם – והכל מרכיבים טבעיים בלבד ללא חומרים משמרים.




צפריר גרנט, סמנכ"ל שיווק פריגת: "פריגת משיקה היום קטגוריה חדשה ובלעדית בישראל העונה על צורך אמיתי של צרכנים, מעניקה תועלות ומציגה חדשנות, איכות וטכנולוגיה מתקדמת. שוק המשקאות בארץ הינו שוק בוגר המצפה לחדשנות ולפריצות דרך מוצריות. זהו שוק דינמי הפועל בעולם אקטיבי של חדשנות, גיוון ופנייה לקהלים מיוחדים וממוקדים. עד היום לא היתה בארץ סדרה של משקאות קלים המביאה את הרעננות מהפרי ויחד עם זאת מרווה, מופחתת קלוריות, בעלת מרקם קליל ושתי, מחליק בגרון – והכל מרכיבים טבעיים בלבד".



"בראייה השיווקית, פריגת צלול עונה על צורך ברעננות. המטרות שלנו להגדיל את הצריכה ואת אפשרויות הגיוון, ויגרמו להגדלת היקף הקטגוריה. פריגת מחויבת לצרכנייה בפיתוח מוצרים המתאימים לשמירה על סגנון חיים ואורח חיים בריא".



אסף איבניר, משנה לסמנכ"ל שיווק פריגת: "הצרכן הישראלי נמצא בסיטואציות צריכה שונות במהלך היממה ובכל סיטואציה הוא נמצא במערכת צרכים שונה, לה מתאים סל מוצרים שונה. פריגת, באמצעות מגוון מוצריה וסדרת פריגת צלול החדשה, עונה על הביקוש ועל הסיטואציות השונות, תוך מענה לצורך והצגת תועלות. יחד עם זאת להערכתנו פוטנציאל הצמיחה של המשקאות מבוססי הפרי בישראל עדיין רחוק ממיצוי ויש מקום לעלייה בצריכה".



בצפון אמריקה, צריכת המשקאות לנפש עומדת על ממוצע של כ- 400 ליטר בשנה, באיטליה, אנגליה, צרפת וגרמניה צריכת המשקאות הקלים הממוצעת לנפש הינה כ-270-250 ליטר בשנה, ואילו בישראל צריכת המשקאות הקלים לנפש עומדת על ממוצע של כ-210 ליטר בשנה.



טל שכטמן, מנהלת מותג משקאות קלים ונקטר: "השקת פריגת צלול יוצאת היום לדרך אחרי תקופה ארוכה של פיתוח, מחקרים, בדיקות מקיפות ומבחני טעימה שבכולם זכו המוצרים בציונים גבוהים במיוחד. פריגת תשווק את פריגת צלול בבקבוקים של 1 ליטר ובבקבוקי זכוכית 330 מ"ל בשלושה טעמים: פריגת צלול אפרסק, פריגת צלול אננס ופריגת צלול פירות יער ובבקבוקי זכוכית בטעמים אפרסק ואננס".



שוק המשקאות מבוססי הפרי בישראל (כלל השוק) נאמד בכ-1.5 מיליארד ₪ בשנה.



השחקנים המובילים את שוק המשקאות מבוססי הפרי (על פי דוח סטורנקסט, נתח שוק מותגים כספי, ינואר-מאי 06 ) הם: פריגת (34%), ספרינג (20.4%), פרימור (9.2%), תפוזינה (8.8%), קריסטל בטעמים (7.2%) ו-גאמפ (3.4%).



מניתוח כמותי של השוק, על פי נתוני סטורנקסט, ינואר-מאי 06 עולה כי: פריגת מחזיקה ב-27.5% מנתח שוק הכמותי. אחריה מדורגות (19.9%), קריסטל בטעמים


(15.9%), תפוזינה (9.4%), סופר דרינק (5.1%), מיץ פז (3.6%) ופרימור (4%).



אולי יעניין אותך

מחזור
14008Pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''