פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים, ממשיכה להציג בידול וחדשנות גם בקטגוריית המיצים הסחוטים, ומשיקה בקבוקים חדשים וייחודיים למותג פריגת סחוט. המהלך כולל פיתוח והשקת בקבוקים בעיצוב חדשני לפריגת סחוט 400 מ"ל, 1 ליטר ו-2 ליטר, המעוצבים בצורת מסחטת פרי. המהלך, בהשקעה של כ-1.2 מיליון ₪, ילווה בקמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום JWT.
צפריר גרנט, סמנכ"ל שיווק פריגת: "הבקבוק החדש של פריגת סחוט מעביר חוויה מולטי סנסוריאלית החל מהבקבוק, מהריח, מהטעם, המגע ומשאר החושים המעורבים בחוויית המפגש עם המוצר, כאשר העיצוב הייחודי מזכיר מסחטת פרי. המהלך מדגיש את המובילות התדמיתית של פריגת ואת הבידול באמצעות חדשנות וממשיך לחזק את ערכי המותג פריגת סחוט: הכי טבעי, הכי טעים והכי מחובר לטבע".
קטגוריית המיצים הסחוטים בישראל נאמדת בכ- 290 מיליון ₪ בשנה (כלל השוק, כולל השוק הקר ) עם צמיחה כמותית של 18% ב-2005 לעומת 2004. לפריגת נתח שוק כספי של 44% מהקטגוריה על פי נתוני סטורנקסט.