פריגת משיקה לקראת הפסח משקאות קלים בטעמים חדשים

פריגת משיקה לראשונה בישראל לקראת חג הפסח שני משקאות קלים בטעמים חדשים: משקה ענבים בניחוח מרלו ומשקה קל ענבים בניחוח מוסקט, מרכיבים טבעיים בלבד. טעמים אלה ממשיכים את המהלך האסטרטגי של פריגת המציעה ללקוחותיה סדרות ייחודיות של טעמי עונה וסדרות מוגבלות לאורך השנה.



רינת הלוי מנהלת מותג משקאות קלים בפריגת: "פריגת ממשיכה לחדש ולגוון ולכבוד חג הפסח ובוא האביב בחרנו להשיק שני טעמים חדשים בסדרת המשקאות הקלים, תוך הקפדה על שילובים ייחודיים ובלעדיים שיתנו מענה וגיוון לצרכנים המבקשים חידושים, בייחוד בתקופת החגים."



על פי הערכות שוק המיצים והמשקאות הקלים בישראל נאמד בכ- 1.5 מיליארד ₪ בשנה, כאשר חברת פריגת פעילה בכל הקטגוריות, החל מסירופים, דרך משקאות קלים, נקטרים ועד למיצים הסחוטים והקפואים.



פריגת נמצאת בבעלות קיבוץ גבעת חיים איחוד 33.3% וקיבוץ גבעת חיים מאוחד 33.3% ומבשלות בירה ישראל (הנשלטת ע"י קוקה-קולה ישראל) 33.3%.



אולי יעניין אותך

14966picaaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים