פריגת משיקה קמפיין פרסום חדש בכיכובו של שלום מיכאלשווילי

"פריגת", המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, משיקה קמפיין פרסום נוסף בהשתתפות "הגאון" שלום מיכאלשווילי. מטרת הקמפיין, הינה הצגת מוצר הדגל של פריגת: מיץ תפוזים עם חתיכות פרי אמיתיות הידועות בשם "פולפה" אשר מעשירות את המשקה, את הטעם המקורי של התפוז , ואת חוויית השתיה סנסורית של פריגת תפוזים.


טעם התפוזים של פריגת הוא הטעים והאיכותי ביותר בישראל, אהוב ביותר על כלל הישראלים והינו מוצר הדגל הנמכר ביותר של פריגת אשר מוביל את השוק וכלל הקטגוריה.


הקמפיין יעלה לאוויר ביום רביעי הקרוב, 17 ליוני, באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי", תחת הכותרת: "הגאון של פריגת" ויכלול פרסומות בטלוויזיה, לצד פעילות דיגיטל, סלולר ופעילות שטח חווייתית. הקמפיין יהיה תחת הכותרת "חובה לנער לפני השימוש, אחרת איך תיהנו מחתיכות הפרי"?

הקמפיין בהשתתפות שלום מיכאלשווילי, מהשחקנים הבולטים בישראל וחבר בשלישיית מה קשור, צולם לפני מספר ימים בפרדס תפוזים במרכז הארץ ובדומה לקמפיין הקודם ויציג את דמותו הקומית של שלום מיכאלשווילי "הגאון".


בקמפיין הנוכחי אשר מטרתו הצגת מוצר הדגל, מיץ התפוזים עם חתיכות הפרי האמיתיות, פריגת והגאון בחרו להציג את היתרון המוצרי והייחודי שבהנאה מחתיכות הפרי באמצעות הומור ושיטת "ניעור" חדשה אשר תגרום לצרכנים ליהנות הן מחתיכות הפרי והן ממיץ התפוזים המשובח.


משה ביטון, סמנכ"ל השיווק של פריגת מוסר: "בהמשך להצלחת הקמפיין הקודם, גם הפעם בחרנו בשלום מיכאלשווילי על מנת לקדם את מוצרי הדגל של פריגת, מיץ התפוזים הנמכר ביותר בקטגוריה. הקמפיין הנוכחי מדגיש את המובילות של פריגת בשוק המיצים ונהנה מאהדת הצרכנים. כל מה שנותר הוא ליהנות מחתיכות הפרי האמיתיות באמצעות ניעור של הבקבוק".



אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח