פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, עולה לאוויר בקמפיין ייחודי ומרענן לפריגת צלול. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בבתי קולנוע ובפוסטר- מדיה ומדגיש את הרעננות שבפרי ומבוסס על תנועת ההתרעננות מהמשקה הצלול (ברררר….) שסוחפת את כולם. בסרטון נראים אנשים מתנערים בראשם ובגופם כאילו גל גדול של מים קרים שטף אותם ביום חם…והכל כחלק מחוויית שתיית המוצר.
פריגת צלול הינה קטגוריה חדשה ובלעדית בישראל של משקאות מרעננים, חדשניים וצלולים, מופחתי קלוריות וללא התפשרות על הטעם, המבוססים על פירות ייחודיים.
הסדרה החדשה כוללת 3 טעמים בשתי אריזות שפיתוחם ארך כשנה וחצי, ובהשקתם משקיעה החברה כ-1 מיליון דולר. ההשקה תלווה, בנוסף לקמפיין הפרסום, בפעילות שיווקית, קד"מ והטעמות.