פריגת עולה בקמפיין במגזר הערבי באמצעות משרד הפרסום "סאמא"


פריגת, חברת המשקאות מבוססי הפרי יוצאת בקמפיין פרסומי ל"פריגת צלול" במגזר הערבי. החברה בחרה במשרד הפרסום "סאמא" להוביל את הקמפיין.


רינת הלוי, מנהלת מותג משקאות קלים בפריגת: "פריגת צלול ממשיך את הקו המוביל את פריגת בשנים האחרונות ומטרתו להגדיל את קטגורית המשקאות הקלים מבוססי הפרי על ידי גיוון. המתוג פריגת צלול פונה בעיקר לקהל יעד צעיר (18-35) המחפש משקה שיעניק לו חווית התרעננות עם פרי כמו גם FUN , קלילות , עדכניות ולייף סטייל".



עוד מסרה הלוי כי הקמפיין פונה לקהל הצעירים מהמגזר, מתמקד בשילוט חוצות ובאינטרנט ונפתח בטיזר מסקרן שגרם לתגובות ועניין רב ברחוב הערבי.






אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר