פרס למלוכלכים

חברת "רקיט בנקיזר" משקיעה בימים אלו כמיליון ₪ בקמפיין אינטרנט חדש של המותג "וניש קליה", מסיר כתמים. במסגרת קמפיין"ילדים love כתמים" , שיעלה ביום ראשון למשך שלושה שבועות, יושק מיניסייט ייעודי, המזמין הורים להעלות תמונות של ילדיהם עם בגדים מלוכלכים. מספר ילדים יזכו לדגמן בקטלוג האופנה של קדס קידס ובנוסף 20 מהתמונות המוצלחות ביותר יזכו בשוברי קנייה בסך 200 ₪ לרכישת בגדים ברשת קדס קידס. מי שיחליט על הזוכים יהיו צוות שופטים אשר יכריעו מי מהילדים יעלו לשלב האודישנים ויתמודדו על הזכייה בקטלוג.



קמפיין האינטרט, באמצעות משרד רגב-קוויצקי, יהיה בפריסת באנרים רחבה באתרים מובילים: ynet, מאקו, גוגל ותפוז. הקמפיין כולל באנר וידאו ייחודי, המתפרץ על המסך בו נראה ילד שובבי אוכל, מתלכלך ונהנה עד שגם מסך המחשב מתלכלך וירטואלית.



לדברי דורי פרום, מנהלת מותג וניש קליה בחברת רקיט בנקיזר: "וניש קליה יוצאת במהלך חדשני וחוויתי להורים ולילדים באמצעות פעילות אינטרנטית ענפה. המטרה המרכזית בפעילות היא יצירת פעילות חווייתית בין ההורים למותג ולהביא משתמשות חדשות לקטגוריית מסירי הכתמים, בעיקר אמהות לילדים צעירים המתמודדות לראשונה עם הסרת כתמים". לדבריה: "כמותג המוביל בקטגוריית מסירי הכתמים, אנו רוצים לייצר נאמנות למותג באמצעות פעילות אינטרנטית חדשנית ומרעננת".


עוד הוסיפה פרום: "החיבור של וניש קליה למותג אופנה מוביל לילדים הוא מתבקש, קדס קידס היא רשת גדולה בפריסה ארצית רחבה והילדים שיזכו יככבו בקטלוג הרשת".



רקיט בנקיזר היא יצרנית מוצרי צריכה מובילה בעולם בתחום הנוןפוד ויצרנית תרופות ללא מרשם. בין המותגים הבולטים של החברה אפשר למנות את: פיניש, סיליט, וניש קליה, קולון, איירוויק, נורופן ועוד.


אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח