ערוץ הטלוויזיה הבינלאומי בשפה הרוסית RTVI הוא הראשון לספק תוכן שיווקי בכלי התחבורה הציבורית בישראל. היקף העסקה עומד על 50,000 דולר. על הסכם אספקת התכנים חתם השבוע הערוץ עם חברת infomotion שמסכיה פרוסים בכלי תחבורה ציבורית ברחבי הארץ. הערוץ יעביר את שידוריו באמצעות מסכי LCD המותקנים על גבי אוטובוסים, מוניות ובעתיד גם ברכבת ישראל העוברים בישובים בעלי ריכוז של דוברי רוסית. התכנים יכללו מהדורות חדשות, בידור, חינוך וספורט.
RTVI היא ספקית התוכן השניה המצטרפת אל צוות ספקיות התוכן של Infomotion. הראשון היה פורטל האינטרנט וואלה שמספק מזה מספר חודשים תוכן במגוון תחומים בהם חדשות, כלכלה, תרבות, בידור, אסטרולוגיה, ספורט, עסקים ועוד. Infomotion בוחנת בימים אלה כניסת מספר ספקיות תוכן נוספות מהמדיה האלקטרונית, המודפסת ואף הוירטואלית. בין החברות שאיתן מתנהל משא ומתן נמצאת רשת מקומונים ארצית, מגזין פנאי ובידור ומגזין חיי לילה. בימים אלה צריכה החברה להחליט מי מבין ספקיות הטלווזיה הרב ערוצית, HOT או YES תשדר באמצעותה.
"במקביל לפריסת המסכים שמספרם יעמוד על 500 עד מחצית שנת 2005 אנו בוחנים מספר רב של שיתופי פעולה תוכניים", אומר אורי בר, מנהל התוכן של Infomotion. "תמהיל השידורים יגוון לא רק באמצעות מספר רב של נושאים, אלא גם באמצעות ספקי תוכן שונים. תמהיל נכון ומאוזן של תוכן יספק לנוסע בתחבורה הציבורית תעסוקה במהלך הנסיעה ויהפוך את הנסיעה לחוויה".