פרסום כתבות יחצ

אחד הכלים שהופכים בשנים האחרונות לחשובים ביותר
בכל הנושא של קידום אתרים ועוד יותר מכך, של שיווק עסקי באינטרנט הוא הכלי של
פרסום כתבות יחצ באתרי חדשות . מה זה בדיוק אומר כתבות יחצ?
האם מדובר בכתבות שמיוצרות על ידי משרדי יחסי ציבור ואם כך אז מה חדש בזה? האם כל
עסק יכול לפרסם כתבות כאלה, גם עסק קטן ומקומי? מה הבשורה החדשה של האינטרנט בתחום
הספציפי הזה? את התשובות לכל השאלות האלה תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.

מהן כתבות יחצ?

יחצ הוא כמובן הקיצור של יחסי ציבור ואכן, הנושא
של יחסי הציבור הוא לחלוטין לא נושא חדש. אלא שלאורך ההיסטוריה האנושית המודרנית,
היו יחסי הציבור מנת חלקם של תאגידי הענק, שיכלו לממן משרדי יחסי ציבור ולממן גם
את היכולת שלהם לנהל פעילות של פרסום כתבות יחצ בשטח הפרסום המוגבל שעמד לרשות
העיתונות המודפסת. כתבות יחצ הן למעשה כתבות בעלות מטרות שיווקיות ופרסומיות
המנוסחות בלשון עיתונאית – לפרסם מותג, חברה או מוצר תחת האצטלה של ידיעה עיתונאית
אובייקטיבית. זהו בהחלט פתרון שיווקי חכם ונכון והיום, בניגוד לעבר, הפתרון הזה
זמין לא רק לתאגידי ענק אלא גם לעסקים קטנים.

פרסום כתבות יחצ באינטרנט – איך זה עובד?

התפתחות עולם התוכן הדיגיטלי באינטרנט הרחיב
למעשה את שטח הפרסום הזמין לפרסום של כתבות יחצ. ישנם עשרות אתרי חדשות ואקטואליה
ארציים, עוד מאות אתרי תוכן מקומיים ומקצועיים/ נישתיים. כל אחד מהאתרים האלה פונה
לקהל יעד מסוים, שיכול להתאים לעסק שלכם. מן הסתם, אם אתם עסק קטן ומקומי, אין שום
סיבה שתבצעו פרסום כתבות יחצ באתר חדשות ארצי וגם אין שום סיבה שתממנו את זה. את
כתבות היחצ שלכם תוכלו לפרסם במקום זאת, במסגרת מקומון ביישוב בו מתנהל העסק שלכם
או באתרים מקצועיים העוסקים בתחום הפעילות שלכם.

אחרי שאמרנו את זה, כתבת יחצ היא כתבת יחצ והיא
חייבת להיות כתובה על פי כללים מקצועיים ברורים על מנת שתוכל להשיג את מטרתה. על
כן, לשם פרסום של כתבות יחצ, לא משנה אם באתרים ארציים או באתרים מקומיים, חשוב
שתמצאו את הפלטפורמה שיודעת לספק לכם גם שירות של כתיבת תוכן מקצועי שמשיג את
מטרותיו וגם שירות הפצה של התוכן לאתרים שיכולים להיות רלוונטיים לכם כמו חברת
בסט
לינקס
– אתרים ארציים, מקומונים, מגזינים מקצועיים, אתרי תוכן ייעודיים וכן
הלאה. את סל השירותים האלה תוכלו למצוא בדרך כלל אצל חברות קידום אתרים וחברות
שיווק ופרסום דיגיטלי באינטרנט. חברות אלה מספקות לכם למעשה חבילה שלמה מקצה לקצה,
משלב התכנון, דרך שלב הכתיבה וכלה בשלב הפרסום של הכתבות וכמובן מאפשרות לכם לבחור
את ערוצי התוכן הספציפיים בהם תפורסמנה הכתבות שלכם. אתם רק צריכים לוודא שאתם
בוחרים בחברה מקצועית, מנוסה ובעלת יכולות מוכחות.

אולי יעניין אותך

 משרד
efrat1
tzela1
keyboard-gbbd767c8c_12801
business-people-g135b6d4b3_12801

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח