חברת פלאפון תקשורת משדרגת את אתר החברה ומשיקה את עמוד בית אישי ודינאמי לכל מנוי. מהחברה נמסר היום כי "עמוד הבית האישי מהווה שער כניסה המרכז את כל השירותים האישיים הזמינים עבור הלקוח באתר בצורה תמציתית ופשוטה."
העמוד כולל את פרטי המכשיר שברשות של הלקוח, מצב החשבון כולל ארכיון חשבוניות ואף כמה יחידות צרך בחבילות אליהן הוא רשום (לדוגמא כמה SMS נותרו לו מתוך חבילת ה- SMS שרכש). בעמוד זה יכול הלקוח לצפות ולעדכן את השירותים המתקדמים שברשותו, כולל שיר בהמתנה, תזכורות, גיבוי ספר טלפונים והודעות SMS. עמוד הבית האישי מעניק לגולש גישה ישירה לאלבומי התמונות, קטעי הוידיאו והמוסיקה שבמכשירו באמצעות קישור אישי לשירות ה- SyncSpace המסנכרן בין המכשיר למחשב.
בנוסף, עמוד הבית האישי מאפשר יצירת תכנים באמצעות שירותי UGC (USER GENERATED CONTENT) כגון שירות "קליפ אישי". בהתאם לגישת הפרוסנליזציה, מוזמן כל גולש לשנות את מבנה העמוד בהתאם לצרכיו.
גיא באומן, סמנכ"ל חטיבת התוכן, המוצרים והפיתוח העסקי בפלאפון, מסר כי "אתר פלאפון מהווה סניף וירטואלי של החברה, המאפשר חיסכון בעלויות תוך קיצור זמני ההמתנה בפתחי השירות. נתוני החברה מלמדים שהצרכן הישראלי ממשיך להגדיל את החשיפה שלו לקבלת שירותים באמצעות האינטרנט. עוד מצביעים הנתונים על כך שכיום מתבצעות מדי חודש כחצי מיליון פעולות באתר השירות העצמי, וכמות הגולשים לכלל האתר מגיעה לכמליון גולשים מדי חודש. באומן ציין כי, "עם שדרוג האתר והשקת עמוד הבית האישי לכל לקוח, יהיה אתר פלאפון האתר היחיד בתחום הסלולר המרכז את כל השירותים של הלקוח במקום אחד וזאת כחלק מהתפיסה המנחה את פלאפון לשים את הלקוח במרכז ולהעניק פתרונות התואמים את צרכיו הספציפיים של הלקוח."
באומן ציין עוד כי, "חדשנותו וייחודו של האתר זכו להכרה כאשר לאחרונה הוכרז אתר פלאפון, בשנה השנייה ברציפות, כאתר המצטיין בקטגוריית סלולר בתחרות WebiAwards2007 הישראלית שנערכה זו השנה השלישית על ידי קבוצת "אנשים ומחשבים"."