ציוצי המותגים הטובים ביותר ב- 2021: טוויטר מסכמת שנה בתחום השיווק

מצד אחד חשוב מאד שמותג יהיה מבוקש וטרנדי, אבל חשוב לא
פחות שתהיה לו השפעה ארוכת טווח. החל מהשקות פורצות דרך ועד קמפיינים שהובילו
שינוי חברתי, להלן רשימת המותגים שהצליחו לחבר אותנו הכי טוב לרגעים משמעותיים
וזכו במקום הראשון בטוויטר 2021.

להלן רשימת הקטגוריות והזוכים:

המותג ששמו הוזכר הכי הרבה בציוצים השנה

@disneyplus

למרות שנה מאתגרת נוספת שעברה על התעשייה, +Disney הביאו קסם ודמיון לבתים שלנו
ולטוויטר כשהכי היינו צריכים אותם. הם טיפסו בקלות בסולם הדירוגים כמותג ששמו
הוזכר הכי הרבה בציוצים השנה. בעזרת העמקת החיבור שלהם עם האוהדים דרך כותרות
חדשותיות מרגשות וסרטים קלאסיים שהוציאו מהמחסן, מעולם לא היה קל יותר לברוח לעולם
המופלא של דיסני. וטוויטר היתה כאן בשביל זה.

סוכנות: PublicisGroupe

ציוץ מפורסם:

https://twitter.com/disneyplus/status/1459143944877469701?s=21

הקמפיין המוצלח ביותר של השנה עם
ההשקה המחשמלת

@Ford,
#F150Lightning

מה צריך כדי להיות הטנדר הנמכר ביותר בארה"ב? התשובה,
כפי שחשפה פורד השנה, היא להתאים עצמך לדרישות המשתנות כל הזמן של הצרכנים. אחרי
שחשפה את ה-
F150Lightning EV# שלה
באירוע לייב בטוויטר, הטנדר "הקשוח מתמיד והחכם מכולם" הפך להיות ה-
EV המדובר ביותר בשוק ובטוויטר.
הקמפיין המחשמל של פורד נתן לאנשים ביטחון לעבור לדגם החדש והציג את פורד כמובילה
בתחומה, מה שהוביל לעליה של 33% ב-
share of voice של רכבי EV בהשוואה
לשנה קודמת. זה מה שנקרא קשוח וחכם.

סוכנויות: WiedenKennedy,
VMLYR, mindshare

ציוץ מפורסם:

https://twitter.com/Ford/status/1395189844012376064


המותג עם הציוץ הכי מפורסם השנה

@nickjr

בציוץ החיובי והויראלי הזה, ערוץ ניקולודיאון ג'וניור (.Nick Jr) התחבר לנוסטלגיה של דור ה- Y בכל העולם ושלף את הדמות של
סטיב מהתוכנית
Blue’s Clues שחגגה
השנה את שנת ה- 25 שלה. למרות שחזרתו הייתה קצרה, הוא העביר מסר חשוב לילדים שגדלו
עליו. המחווה הקטנה בה הוא אמר "מעולם לא שכחתי אתכם" הציתה את הרגש של
משתמשים רבים בטוויטר.

ציוץ מפורסם:

https://twitter.com/nickjr/status/1435332689532440579

המותג עם הנוכחות הבולטת ביותר השנה

@McDonalds

החל מההתחלה הצנועה של המותגר בשנות ה-40 עד לאימפריה המשרתת
מיליארדים היום, מקדונלדס ממשיכה להמציא עצמה מחדש. בצעדי ענק, מקדונלדס ממשיכה
לפרוץ את התקרות והתפתחה לדמות המדברת לדור המגוון והגדול ביותר באמריקה עד היום.
החל מקמפיינים של ארוחות סלב עם
Saweetie ועם
להקת הבנים
BTS עד להשקת תוכנית נאמנות, מקדונלדס
ממשיכה להיות במרכז השיחה. וכן, טוויטר עדיין ממתינה בתור לקבלת
59.6 מיליון מקנאגטס.

סוכנויות: WiedenKennedy,
OMD_USA

ציוץ מפורסם:

https://twitter.com/McDonalds/status/1388149385192747015?s=20

המותג עם ההאשטאג שצוייץ הכי הרבה השנה

@NintendoAmerica,
#NintendoSwitch

תנו כבוד ל- 91 מיליון המעריצים שלהם בטוויטר שהביאו את
ההאשטאג
NintendoSwitch# להיות
זה שהוביל השנה בקרב המותגים. קהילת המשתמשים של נינטנדו משתמשת בהאשטאג בתדירות
כדי להתחבר אחד עם השני ולשתף מידע על השקות משחקים ועדכונים וכך הביאו את המותג
להיות חוד החנית בשיחות גיימינג ונראה שזה רק ממשיך.

סוכנויות: wethetweet,
RepriseDigital

ציוץ מפורסם:

https://twitter.com/NintendoAmerica/status/1440677268041338897

הקמפיין הטוב ביותר בהנעה לפעולה

@Oreo #OREOscope

מי לא חיפש קצת ניקוי ראש ומזל השנה? בין אם אתם מחפשים מזל
בכוכבים או לא, אין כמו שביל החלב והעוגיות שהציעה אוריאו השנה כדי לגרום לאנשים
להרגיש שרואים אותם וזה בזכות קמפיין האוריאוסקופ (
OREOscope#) של החברה. כאשר אוהדים אהבו ציוץ של אוריאו, חברת העוגיות ניתחה
את הציוצים האחרונים שלהם כדי לשתף הורוסקופ אוריאו מותאם אישית עבורם עם תובנות
טעימות – זו בדיוק הדרך לעורר השראה.

סוכנויות: VaynerMedia,
MartinAgency, 360i

ציוץ מפורסם:

https://twitter.com/Oreo/status/1394322953068744704

מותגים ישראליים בטוויטר

ב- 2021
המותגים הישראליים התחברו גם הם לטוויטר כדי להשיק קמפיינים ולהתחבר עם מה שקורה
בעולם בדרכים יצירתיות. להלן 2 מותגים מהשוק הישראלי:

שיחות בנושא crypto# תמיד היו
פופולריות בטוויטר, אך השנה הנושא המריא עם
צמיחה של 42% בציוצים אודות מטבעות
קריפטוגרפיים לעומת שנה שעברה. פלטפורמת המסחר הישראלית
@eToro התחברה לטוויטר
כדי להשיק קמפיין התקנה של האפליקציה שלה והעלתה את המודעות לכך ש-
Dogecoin זמין כעת לרכישה ומכירה בזירת המסחר של eToro. בעזרת תוכן חכם
ויצירתי, התחברה
eToro לשיחה העולמית הדינמית סביב מטבעות קריפטו ועודדה אנשים להוריד
ולהתקין את האפליקציה שלה ישירות ממודעת הפרסום.

ציוץ מפורסם:

https://twitter.com/eToro/status/1415764215726493698

@Wix השתמשה בטוויטר להשקת קמפיין You Deserve Better אשר בחר
בגישה הומוריסטית כדי לבדל אותה מהמתחרה
WordPress והבליטה את הפתרונות שמציעה Wix למקצוענים ולסוכנויות. בעזרת קהילת המפתחים ומעצבי הרשת הפעילה
שלה, טוויטר היתה פלטפורמה אידיאלית כדי להגיע לקהל היעד הזה. לפני השקת הקמפיין,
Wix שלחו לנציגי WordPress זוג אוזניות כדי
"להזהיר" אותם על הקמפיין הגדול המתקרב – ובכך יצרה באז בטוויטר עוד
לפני ההשקה. עם למעלה מ- 2.7 מיליון תגובות בטוויטר, הקמפיין עודד אנשים לדבר על
Wix, במיוחד בתוך הקהילה של WordPress.

ציוץ מפורסם

https://twitter.com/Wix/status/1379418614177001477

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח