קבוצת "קרסו", יבואנית רנו – ניסאן בישראל תפתח מרכז שירות "ירוק" וידידותי לסביבה

קבוצת "קרסו", יבואנית רנו – ניסאן בישראל, מצטרפת לשוחרי איכות הסביבה, לצמצום צריכת האנרגיה ולשמירה על סביבה ירוקה ויוצאת במהלך אסטרטגי חדשני – מעבר למרכזי שירות ירוקים, תהליך שהתחיל לאחרונה לקרום עור וגידים במרכז השירות של רנו – ניסאן "אקספרסו", ברחוב ריבל במרכז העסקים של תל אביב, ששופץ לאחרונה למבנה ירוק, חדשני ומשוכלל.



ההשקעה הכוללת של שיפוץ מרכז השירות, נאמדת בכ- 1 מליון ₪.



איציק וייץ, מנכ"ל קבוצת "קרסו" מסר כי: "קבוצת קרסו, תקבל באמצע שנת 2009, תקן ISO 14001 – תו תקן בינלאומי, לניהול סביבתי המפרט ומחייב עמידה בחוקים בנושאי איכות סביבה ואקולוגיה ויישום מדיניות סביבתית. עם קבלת תו התקן, ייערכו בתוך הארגון, הדרכות בנושא לכל עובדי החברה ופעולות מנע ותיקון למען איכות הסביבה".



לדבריו: "במסגרת המהלך, קרסו תמנף את התהליך בכל מרכזי השירות, שכבר היום עומדים בתקני המשרד לאיכות הסביבה ובמקביל תצא בפעילות הסברתית ירוקה שמטרתה ללמד לצמצם את זיהום האוויר, באמצעות נהיגה נכונה וטיפול נכון ברכב, שיקטינו את צריכת הדלק של המנוע, יחסכו לנהג הוצאות דלק גבוהות ובמקביל יתרמו לשמירה על סביבה ירוקה".



אסף ספקטור סמנכ"ל השירות בקבוצת "קרסו" אומר: "הנהלת החברה רואה חשיבות רבה בנושא איכות הסביבה, ותשקיע משאבים רבים בהפיכת 40 מרכזי השירות ל"ירוקים", דוגמת: בניית רצפת בטון "קורודור" עם איטום חריצים בחומר עמיד לפחממנים, למניעת חדירת מזהמים לקרקע, מעבר לחומרי כיסוי מתכלים, מחזור מסנני שמן ומצברים ועוד, במטרה להנחיל ערכים של שמירה על איכות הסביבה בתוך הארגון מחד ולטפח ולהנחיל ערכים זהים לקהל הלקוחות מאידך, באמצעות פעולות יזומות".



לדבריו: " השימוש ההולך וגובר בכלי רכב פרטיים וריכוז גבוה של כלי רכב אלה בערים הגדולות, מחמירים את בעיית זיהום האוויר שהינו תוצר של שרפת דלק ברכבים המונעים במנועי בנזין ודיזל. ישנם גורמים טכניים רבים הגורמים לבעירה לא מושלמת במנוע ויכולים לגרום לרכב לזהם את הסביבה פי כמה ממנוע תקין".



במסגרת המהלך החדשני, מתחייבת קבוצת "קרסו" לעמוד בתקני המשרד לאיכות הסביבה ומציעה ללקוחותיה פתרון ייחודי:


אופניים חלופיים: לקוחות המשאירים את רכבם במוסך, יוכלו לבחור באופניים במקום רכב חלופי המוצע בד"כ, ובכך יצמצמו את זיהום האוויר בנסיעות העירוניות ויתרמו למאבק המשותף באיכות הסביבה.


מסנני שמןמתן פתרון כולל לנושא איסוף ומחזור מסנני שמן משומשים, הנאספים במיכלי איסוף מיוחדים ומשאית תקנית להובלת חומרים מסוכנים מסיעה אותם לנקודת איסוף למחזור, בה יפורקו ממרכיביהם – שמן מתכת ונייר, ימוחזרו ויוחזרו לתעשייה כחומר גלם.


חומרים מתכלים – בכניסה לטיפול יכוסה מושב הרכב, ההגה ורצפת הרכב, בכיסויי מגן מתכלים הניתנים למחזור, במקום השימוש בשקיות ניילון בלתי מתכלות.


מיכל שמן גדול (צובר) יספק את השמן המוחלף בעת טיפול ברכב במקום מילוי ממיכלי פלסטיק רבים המזהמים את הסביבה ומכילים שאריות שמן.


מצברים פינוי מצברים ריקים, המועברים לספק לצורך מחזור, שיפורקו מהחומרים המסוכנים והבלתי מתכלים, כגון: חומצה,ועופרת וכד' ומכינים אותם לשימוש חוזר.


מכונת שטיפה ממחזרת מים– בקרוב תוצב במרכז השירות, מכונה לשטיפת כלי רכב, הממחזרת את המים ומונעת בזבוז מיותר.


חלקי רכב – ניקוי חלקי רכב שפורקו באמצעות מתקן שטיפה מיוחד שממחזר את חומר הניקוי המזוהם, המפונה לטיפול ברמת חובב.


שימוש בתאורה חסכונית בחשמל.


הפרדת שמן מהנוזלים ברצפת המוסך– תעלה תת קרקעית, המפרידה בין השמן המהווה פסולת רעילה והמים ומונעת זרימת שמנים מזוהמים למערכת הביוב.


מאצרות למיכלי השמן– המונעות מגע בין מיכל השמן לקרקע ובכך מונעות זיהום אפשרי.


"מנתוני המשרד לאיכות הסביבה עולה כי: כ- 4 מיליון מסנני שמן המוחלפים מדי שנה במוסכים, מושלכים לאשפה ומטפטפים לקרקע, יחד עם אלפי ליטרים של שאריות שמן מינרלי וגורמים לזיהומים סביבתיים חמורים", מוסיף ספקטור.



לדבריו: "בבדיקות פתע שנערכו ע"י נציגי המשרד לאיכות הסביבה, במוסכים ברחבי הארץ, נמצא כי: 90% מהמוסכים, אינם מקיימים את ההוראות והתקנות המחייבות פינוי של מסנני שמן משומשים, לאתר הפסולת הרעילה ברמת חובב, או למתקן מחזור מאושר".



במסגרת השירות החדש, מציעה חברת קרסו לרווחת לקוחותיה, חדר המתנה מאובזר, הכולל: שתייה חמה, כיבוד קל ועמדת אינטרנט לגלישה נוחה ונעימה.



בימים אלו, בוחנת קבוצת "קרסו", שיתוף פעולה עם אחד מהגופים הירוקים המובילים בארץ, שיסיעו ויתמכו בפעילות.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח