קבוצת TNS ישראל הכריזה אמש על השקת MySeker – הפאנל האינטרנטי המייצג והמבוקר הראשון בישראל. הפאנל מקיף קרוב ל- 10,000 גולשים בחתך מייצג של כלל האוכלוסייה, (מגיל 13 ומעלה), אשר גויסו כולם מתוך מסגרות דגימה מייצגות וכלל ארציות. עד לסוף שנת 2007 יקיף הפאנל בין 15,000 ל- 20,000 גולשים.
פאנל MySeker מהווה פלטפורמה חדשנית ומשוכללת לביצוע מחקרים וסקרים על גבי האינטרנט בכל תחומי השיווק, הפרסום , המדיה ודעת הקהל. על פי נתוני TNS העולמית מהווים המחקרים באמצעות האינטרנט כ- 15% מסך ההוצאה הכוללת בעולם על מחקרים (נהנים משיעורי הצמיחה הגבוהים ביותר בהשוואה למתודולוגיות אחרות). בישראל לעומת זאת מהווים המחקרים באמצעות האינטרנט כ- 2% בלבד, זאת למרות היות ישראל בין המובילות בעולם בהיקף השימוש באינטרנט בכלל.
ב- TNS קבוצת מחקרי השיווק הגדולה בישראל מעריכים כי עד לשנת 2009, כ- 30% מסך פעילות הקבוצה במחקר הכמותי ייערכו באמצעות האינטרנט.
דורי שדמון, יו"ר TNS ישראל, מסר כי: "יש לעשות הבחנה ברורה בין פאנל מייצג ומבוקר המגויס כולו עפ"י תהליך קפדני ומקצועי ממסגרות דגימה המייצגות את כלל האוכלוסייה, לבין מדגמים מקריים מרשימות תפוצה של מיילים או מבאנרים באתרים. מקורות גיוס המדגם שעליו מתבססים בפאנלים האינטרנטיים, כמו גם בסקרים בכלל, הינם מרכיב מהותי ביכולת לבסס החלטות שיווקיות-עסקיות על ממצאים מדויקים ומהימנים . רק שימוש בפאנל מייצג ומבוקר כדוגמת MySeker מבטיח תקיפות גבוהה של תוצאות המחקרים".
עוד נחשפו בכנס ממצאים מ"מחקר על מחקר" (Research on Research) שנערך במטרה לבחון את הכלי האינטרנטי בהשוואה למתודולוגיות אחרות. מן המחקר, שנערך בשני מדגמים מייצגים ובמקביל במדגם מתוך פאנל MySeker ובסקר טלפוני, התקבלו תוצאות דומות בשתי השיטות ובכל סוגי השאלות שנשאלו.
TNS ישראל היא חלק מחברת TNS העולמית, קבוצת מחקרי שיווק מובילה בעולם (עם מחזור של קרוב ל- 2 מיליארד דולר ב- 2006).