אתר zap דפי זהב החדש מושק בימים אלה. האתר החדש כולל מגוון כלים מתקדמים, העוזרים לגולש לקבל החלטה צרכנית נבונה בבחירת בעלי מקצוע ועסקים בישראל. השקתו המחודשת של האתר הפופולארי, מגיעה בהמשך למהלך הכולל של מיתוג הקבוצה מחדש ושינוי שמה ל-zap Group (לשעבר קבוצת דפי זהב), המדגיש את כוחו של הצרכן בישראל. מהלך זה מסמל את תחילתה של מהפכה צרכנית, באמצעותה עובר הידע לגולש, אשר הופך למומחה בתחומי צרכנות נרחבים.
אתרים נוספים בzap group עוברים בימים אלו שדרוג במסגרת המהלך, ביניהם zap השוואת מחירים, zap rest,zap מתחתנים וzap doctors.
לדברי ניר למפרט- מנכ"ל zap group, האתר החדש מתרגם את תפישתה החדשנית של הקבוצה את עולם הצרכנות: "השקת האתר בפורמט החדש נותנת מענה לצורך אמיתי של הגולשים, המבקשים לקבל מידע מעמיק ומהימן שייסע בידם לקבל החלטות צרכניות מיטביות ללא חסמי ידע ומומחיות. הכלים החדשים באתר יאפשרו לכל גולש לבצע חיפוש מדויק ומותאם לצרכיו האישיים ולהעדפותיו".
החל מהיום יוכלו גולשים הנכנסים לאתר zap דפי זהב, להיחשף לסט כלים תומכי החלטה צרכנית, המאפשרים בין היתר סינון מדויק ורלוונטי בכ-250 התחומים הפופולאריים ביותר בתחום הצרכנות. האתר כולל מאות אלפי בתי עסק בכל רחבי ישראל, הניתנים לזיהוי וסינון לפי קריטריונים מגוונים.