בימים אלו יוצאת 'קבוצת הלה' בקמפיין אינטרנט חדש, במסגרתו יוכלו הגולשים לשחק ב"מכונת המזל" ולזכות בפרס כספי של 25,000 ₪. הקמפיין צפוי לעלות בפורטלים כגון ynet, הארץ, the marker ודומיהם, לצד אתרי נישה בתחום הנדל"ן כגון : אתר ההתיישבות בגליל , נדלן קום ואתרים נוספים.
הקמפיין מורכב מ"באנרים" המקשרים את הגולש לאתר ה- mini site החדש שנבנה במיוחד לרגל המבצע. האתר כולל מכונת מזל אשר מאפשרת לגולש לשחק ולזכות במענק גליל בסך 25,000 ₪.
בקמפיין יושקעו עשרות אלפי שקלים במהלך החודשים הקרובים .
"כ-80% מתקציב השיווק של החברה מושקע באינטרנט", מדווח רפי אלאלוף, מנכ"ל 'קבוצת הלה' "תמהיל הפרסום השוטף מושקע בד"כ באתרי נישה בתחום הנדל"ן בכלל והנדל"ן הגלילי בפרט, זאת לצד תקשור קמפיינים ומבצעים בפורטלים הגדולים יותר". עוד מוסיף אלאלוף כי לאינטרנט יכולת פרסום המשתווה ליתרונות הפרסום הטלוויזיוני מבחינת העברת מסרים ומידע מפורט כגון תמונות, סרטונים, קבצים ועוד.
"אין היום לקוח שלא מבצע סקר ואיסוף מידע באמצעות האינטרנט, במיוחד לגבי מוצר יקר כמו בית". מספר רפי אלאלוף, "בשל המרחק הגיאוגראפי, הלקוחות מבצעים סקר ובדיקת רצינות מביתם, כאשר רב העסקאות נסגרות לאחר שבוצעה תקשורת והעברת מידע בין מערך השיווק ללקוח ותואמה פגישה בה נסגרה העסקה".
'קבוצת הלה' הינה קבוצת חברות העוסקות בייזום והקמת פרויקטים בתחום הנדל"ן. הקבוצה מתמחה בבניה, ייזום והרחבה של ישובים קהילתיים, מושבים וקיבוצים.