קבוצת קניוני עופר משיקה מועדון לקוחות דיגיטלי

קבוצת קניוני עופר משיקה בימים אלה מועדון לקוחות דיגיטלי: MY OFER. מועדון הלקוחות יתמקד במתן הטבות בלעדיות מותאמות אישית ללקוחות, תוך מתן שליטה מלאה לעסקים השונים על ניהול ההטבה. מימוש ההטבות בקניון ייתמך בטכנולוגיה חדשנית שתסייע בין היתר בהתמצאות בקניון, ובכך תשלים את חווית הקנייה תוך שילוב הטבות רלוונטיות בזמן הביקור בקניון. 


המועדון מחבר בין העולם הדיגיטלי לקניות בקניונים ויעניק לבעלי החנויות כלי מרכזי לקידום המכירות: הפתרונות הטכנולוגים החדשים יאפשרו גמישות מרבית בסוגי ההטבות ופנייה ממוקדת לקהל היעד. ניהול ביג דאטה המבוסס על מערכת BI ישפר את אפקטיביות כלי המכירה.



לקוחות מועדון MY OFER, יוכלו לממש מגוון גדול של הטבות בקניונים, ובמגוון תחומים נוספים. ההטבות הבלעדיות יהיו זמינות בפלטפורמה ייעודית שתוטמע באתרי האינטרנט של הקניונים. בנוסף, טכנולוגיה אינטראקטיבית חדשה תסייע ללקוחות בהתמצאות בקניונים ותחשוף בזמן הביקור בקניון הצעות קנייה רלוונטיות.



משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר מסר: "קניוני עופר משיקים מהלך משמעותי העושה שימוש בטכנולוגיות חדשניות בכדי להעשיר את חוויית הקניה בקניונים, לנצל טוב יותר את זמן הבילוי בקניונים, ולהפוך את הקנייה למשתלמת. בעלי העסקים הפועלים בקניוני הקבוצה יוכלו להנות מכלי מתקדם לטובת קידום עסקיהם".


עוד הוסיף משה רוזנבלום: "לטובת הקמת המועדון MY OFER חברנו לחברת I STUDENT שהקימה בהצלחה מועדון לקוחות לקהל הסטודנטים המונה 200,000 חברים. ניסיונה של החברה, בראשות משה רדמן, בניהול מועדוני לקוחות מתקדמים מבוססי דאטה תסייע לנו ביצירת שירות מתקדם המנצל טכנולוגיות חדשניות ומתאים לצרכן החדש"



אולי יעניין אותך

 נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
 קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)
 מנכל ומבעלי גרג קיטשן צלם אלעד גוטמן (42) -

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח