קבוצת קניוני עזריאלי משיקה את קמפיין ה – Shocking SALE באמצעות פוגל אוגלבי

קבוצת קניוני עזריאלי ממשיכה עם המסורת השיווקית ה – Shocking SALEשלושה ימים של מכירות בשבעת הקניונים של הקבוצה. המבצע יערך בתאריכים שבין 27-29/11, מיום שלישי ועד חמישי.



לדברי פאר נדיר, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי "מבצע השוקינג סייל מהווה את יריית הפתיחה של מבצעי העונה בישראל הן בעיני הצרכנים והן בעיני הסוחרים. המבצע מתקיים השנה בסמיכות לתחילת עונת הגשמים, גורם המעלה את אחוז הקניות ב כ- 20% אחוזים, ויגדיל את אטרקטיביות המבצע" , פאר מוסיף "ע"פ הציפיות יגיעו כ- 600 אלף מבקרים והפידיון יעמוד על כ- חצי מיליון ₪".




במקביל, בימים אלה משיקה הקבוצה אתר אינטרנט חדש בעלות של כחצי מיליון ₪. האתר מושק באמצעות מבצע נושא פרסים, במסגרתו יוגרלו תווי קנייה בעלות של כ – 24,000 ₪. השוקינג סייל ילווה בקמפיין ארצי בטלוויזיה ובעיתונות בעלות של כמיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגילבי.

אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''