קבוצת שופרסל משיקה תכנית חדשה למועדון הלקוחות בשיתוף PayBox

שופרסל הכריזה על תוכנית למועדון SUPREME שהינו אחד מהגודלים בישראל. מועדון הלקוחות שופרסל הינו המוביל והגדול בישראל אשר מונה כשני מיליון בתי אב, מתוכם כ-650 אלף מחזיקי כרטיס אשראי שופרסל כאל. התכנית החדשה מציעה שיפור משמעותי בתנאים וההטבות, חיבור קל ומהיר עם הארנק הדיגיטלי PayBox, ומושק תחת השם שופרסל .SUPREME


איציק אברכהן מנכ"ל קבוצת שופרסל אמר: "השקת תוכנית המועדון החדשנית של קבוצת
שופרסל משקפת נדבך נוסף בחיזוק הקשר עם הלקוחות ושדרוג הצעות הערך הייחודיות
עבורם. חברי מועדון הלקוחות ייהנו כעת אף יותר מצבירת מטבעות על כל קנייה ברשתות
הקבוצה, ממבצעים מותאמים אישית ומהטבות מיוחדות שיוכלו לחסוך עבורם מאות שקלים
בחודש בשילוב הארנק הדיגיטלי
PayBox".

לקוחות שיקנו מדי חודש ב-500 ₪ ומעלה בקבוצת
שופרסל, בסניפים ובאתר, יצברו מטבעות
SUPREME – מטבעות וירטואליים אותם ניתן להמיר ולממש
בקלות בקניות בקבוצת שופרסל ו-
Be ובלמעלה מ-150 רשתות, חנויות ומסעדות באמצעות אפליקציית PayBox.

נוסחת המטבעות מציגה שיפור משמעותי ביחס הצבירה
לכל לקוחות המועדון, כאשר לקוחות אשראי שופרסל נהנים מיחס צבירה כפול ואף משולש
בקניית מוצרי מותג שופרסל ולמשלמים עם ארנק
PayBox וכרטיס אשראי ניתנת הטבה
נוספת.

בתכנית החדשה הלקוח צובר מטבעות ומחליט מתי, כמה
ואיפה לממש את המטבעות שצבר והבחירה נמצאת בידיים שלו בכל יום מחדש.


המעקב והמימוש של המטבעות מתבצע בכל הערוצים
הדיגיטליים של קבוצת שופרסל-אפליקציית ואתר שופרסל וב-
PayBox, כל לקוח יכול להצטרף לתכנית בצורה פשוטה ומהירה
באחד מערוצי הדיגיטל, לאשר ולהתחיל לצבור מטבעות בכל קניה בקבוצת שופרסל בסניפים
ובאונליין ההצטרפות והחברות במועדון
SUPREME ללא תשלום. בנוסף לתכנית הצבירה החדשה, ממשיך להציע מועדון SUPREME מגוון הטבות
פרסונאליות מתקדמות:

קופוני הנחה אישיים על מוצרים שמותאמים להרגלי הקניה של הלקוח, מבצעים והנחות
לחברי מועדון בלבד, אירועי מועדון ייחודיים בסניפים, שירותים דיגיטליים ללקוחות
המועדון בלבד כגון: אפליקציית ואתר שופרסל
Online, קופות עצמאיות, שירות סרוק
וקנה ועוד.


משפחה במועדון הלקוחות SUPREME שנהנת ממגוון הטבות המועדון,
יכולה לחסוך מאות שקלים בחודש על ההוצאות היומיומיות שלה בתחומי המזון, פארם, הבית
והפנאי בסניפים של רשתות הקבוצה ובשופרסל
Online

בשלבים הבאים של התוכנית, לקוחות מועדון SUPREME יוכלו
ליהנות ממגוון הטבות ופעולות נוספות אותן יוכלו לבצע באמצעות המטבעות הווירטואליים
אותן צברו, כגון: תגמול מטבעות באירועים מיוחדים, רכישת מוצרים בעזרת המטבעות,
קבלת הטבות צרכניות מחוץ לקבוצה ועוד.


Supreme הינו המועדון היחיד בקטגוריית רשתות השיווק שבו ניתן לצבור מטבעות
בכל קניה במגוון תחומים, גם ללא הצטרפות לכרטיס אשראי של הרשת. כמו כן, זהו
המועדון היחיד בקטגוריית רשתות השיווק שבו ניתן לממש את המטבעות שנצברו לא רק
בסניפי שופרסל, סניפי
Be ושופרסל אונליין, אלא גם בלמעלה
מ-150 רשתות, חנויות ומסעדות כדוגמת: קסטרו, רנואר, אדידס,
H&M,
סטימצקי, גולף, שילב, פקטורי 54, מנגו, כיתן, אופטיקנה, אירוקה ועוד. בנוסף הלקוח
מקבל את המטבעות שצבר מיד אחרי הקניה ויכול להשתמש בהם ללא המתנה

אולי יעניין אותך

 קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
 1_ קרדיט צילום - יעל צור
 הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח