קבוצת שטראוס- עלית בחרה במיזם "מגזרים- מזאויי", לטיפול בפרסום למגזר הערבי

קבוצת מגזרים, תקשורת שיווקית משולבת המתמחה במגזרים הדמוגרפיים בשיתוף עם מזאוווי פרסומאים המתמחה בפרסום ושיווק למגזר הערבי, הקימו מיזם משותף תחת השם: "מגזרים- מזאווי"- מיזם שהוקם במיוחד לטיפול בתקציב הפרסום קידום המכירות ויחסי הציבור של קבוצת שטראוס-עלית במגזר הערבי.בראש המיזם יעמדו 2 מנהלים מטעם החברות.



מטעם מזאויי פרסומאים יעמוד פדול מזאווי מבעלי המשרד ומטעם מגזרים תעמוד ראויה אליאס מנהלת המגזר הערבי.


יצויין כי פדול מזאווי עבד עם שטראוס עלית כשניהל את תקציב הפרסום של מחלבות יטבתה מאז 2001 במגזר ותרם להצלחתו . לראויה אליאס נסיון עשיר במגזרים הדמוגרפיים והתמחות בשיווק צרכני וקמעונאי.



שלי שליט, סמנכ"ל השיווק הקונצרני של קבוצת שטראוס עלית ציינה כי הבחירה במגזרים- מזאווי נובעת בעיקרה מהנסיון המצטבר של שתי החברות בתחום מוצרי הצריכה והיכרותן את המגזר הערבי הרגלי הצריכה שלו והמדיות התקשורתיות עימן הוא עובד .

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג