קבוצת שילוב/ Millward Brown המתמחה במחקרי שוק ותכנון אסטרטגי זכתה במכרז של בנק הפועלים, ותבצע עבורם סקרי איכות, לבחינת שביעות רצון לקוחותיו.
בנק הפועלים המקפיד כבר שנים רבות לבחון ולעקוב אחר שביעות רצון לקוחותיו, בחר בקבוצת שילוב/ Millward Brown לבצע עבורם סקרי איכות שרות, אשר יבחנו את שביעות רצון לקוחותיו במטרה לשפר את איכות השרות בסניפים, במוקדים הטלפוניים ושרותי ה on line. זהו אחד המכרזים הגדולים בארץ בתחום מדידת איכות השרות עליו התמודדו מספר מכונים מהגדולים בארץ.
שילוב/ Millward Brown תבצע מידי חודש מדגם לקוחות של כ -250 סניפי הבנק, המרואיינים יחקרו על איכות חוויתם בכל אחד מתחומי השרות של הבנק. הסקר יתבצע בעברית ערבית ורוסית.
לקבוצת שילוב/ Millward Brown מחלקה המתמחה בסקרי איכות שרות בארגונים הן מול הצרכן הסופי והן מול שרשרת ההפצה וכן מחקרים פנים ארגוניים. החברה פיתחה מודלים חדשנים ותוכנות מיוחדות המאפשרות למקבלי ההחלטות לשמוע ולחוש את הלקוחות ולהגיב בזמן אמת וזאת בעזרת מערכת RTQC – REAL TIME QUALITY CONTROL .
לדברי ישראל אוליניק יו"ר קבוצת שילוב/ Millward Brown: " החברה מבצעת מידי שנה מאות אלפי ראיונות בתחום מדידת איכות השרות, הניסיון הרב, הידע שצברנו יחד עם הכלים הנוספים שאליהם אנו נחשפים באמצעות Millward Brown יאפשרו לבנק אבחון מדויק יותר של קהל לקוחותיו בכל הנוגע לשרותיו השונים ובכך יוכלו לשפר ולפתח את איכות השרות, ולעמוד ביעדים שהציב לעצמו בתחום"