קדס הופכת תחנות אוטובוס לקטלוגים

חברת JCDecaux ממשיכה להפתיע ויוצאת בקמפיין ראשון מסוגו בישראל עבור רשת אופנת הילדים המובילה בישראל KEDS KIDS. במסגרת הקמפיין שיעלה במתקני החברה ברחבי תל אביב-יפו, יהפכו 3 תחנות אוטובוס בדיזנגוף סנטר, בגן העיר ובשדרות רוטשילד לקטלוג אופנה. החברה תרחיב את פני הפרסום של התחנה ותוסיף שלושה פני פרסום נוספים הניתנים לדפדוף על מנת לאפשר לקהל הרחב לעיין בקטלוג. הקמפיין החדש עולה לראשונה בישראל לרגל השקת קולקציית קיץ 2012 החדשה של המותג. ההשקעה בקמפיין נאמדת ברבע מיליון שקלים.


הקמפיין הייחודי יעלה על גבי 200 פני פרסום במתקני החברה – כולל 3 תחנות אוטובוס שיהפכו לקטלוג המציג את הקולקציה החדשה, שלוש התחנות ימותגו באופן מלא באווירת המותג. המיקומים האסטרטגיים והרעיון למיתוג של התחנות נבחרו בחברת KEDS KIDS בשיתוף עם חברת JCDecaux.


פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux בישראל מציין כי: " אנו גאים להיות הראשונים אשר מוציאים זאת אל הפועל ומחברים בין הלקוחות לאופנה בצורה הכי ישירה ובלתי אמצעית שיש".


אורן חורב סמנכ"ל לירם אקסלוסיב-בעלת רשת KEDS KIDS: "מבחינתנו החיבור של המותג KEDS KIDS ביחד עם חברת JCDecaux הוא טבעי. אנחנו מהמותגים המובילים בתחום אופנת בגדי הילדים בישראל ו- JCDecaux היא החברה המובילה בתחום פרסום החוצות בעולם. אנחנו שמחים להיות החברה הראשונה בישראל שמעלה קטלוג הניתן לדפדוף על פני תחנות אוטובוס ולהוביל פרסום חדשני המזמין את הקהל הרחב לקחת חלק פעיל בקמפיין הפרסומי."

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר