קוויק שירות סופר אונליין, עלו בקמפיין טלוויזיה בכיכובו של ליאור אשכנזי בהשקעה מוערכת של כמיליון ש"ח. הקמפיין מבית משרד פרסום Citymedia יקודם גם ברשתות החברתיות ובדיגיטל.
מטרת הקמפיין היא להעמיק את ההיכרות של הציבור עם המותג ויתרונותיו ולקדם נקודתית מבצע של 50% הנחה על המוצר השני, על מגוון מוצרים מהמטבח האיטלקי, האסייתי והאמריקאי.
הקמפיין עולה לאחר שמוקדם יותר החודש, אישרה רשות התחרות את הקמתו של המיזם המשותף של קוויק וקבוצת אלקטרה, במסגרתו ימכרו באונליין מוצרי סופרמרקט, ובשלבים הבאים מוצרים מקטגוריות שונות.
לדברי גל בר לב, מנהלת השיווק של קוויק: "אנו רוצים להמשיך את המגמה החיובית שלנו, כחברה הקמעונאית הצומחת ביותר לשנת 2021, ולשם כך רוצים להתבסס עוד יותר במודעות הצרכנים. בקמפיין אנו מציינים כי בשבילנו זה לא משלוח זאת שליחות, כי המטרה שלנו היא לחסוך ללקוחות שלנו זמן סופר יקר ולתת שירות מעל המצופה בכל משלוח, ובשל המודל הייחודי לפיו אנו עובדים, אנו גם יכולים לעשות זאת. אנו כיום החברה השלישית בגודלה בתחום קמעונאות המזון באונליין בישראל ומתכננים צעדים רבים על מנת לבסס את האחיזה בשוק. המיזם המשותף שלנו עם אלקטרה למשל, יהווה הזדמנות מצוינת לשנות את האיזון בין השחקנים בשוק כך שלא תהיה הגמוניה המייצרת חוסר תחרות, ומי שיהנה מכך, זה הצרכן הישראלי".
את המוצרים שבמבצע, כמו גם את יתר המוצרים שבאתר, ניתן לקבל במשלוח מהיר מהיום להיום (בימים א'-ה' בהזמנה עד השעה 16:00, בימי ו' בהזמנה עד השעה 10:00 ובהתאם לזמינות חלונות האספקה באתר). המשלוח הוא בעלות הנמוכה ביותר בשוק (מבין המתחרים), או במשלוח חינם בהזמנה מעל 499 ₪. ללקוחות חדשים יש חודש משלוחים חינם בהזמנה מעל 250 ₪. כמו כן, קוויק מציעה שירות הזמנה באיסוף עצמי בתוך שעתיים ממגוון נקודות איסוף ברחבי הארץ, מבלי לצאת מהרכב, כאשר עובדי קוויק הם אלו המעמיסים את הקניות לרכב. השירות החדשני שקוויק מציעה, מאפשר חוויית קנייה מהירה ונוחה, ובעלת סטנדרט גבוה של שירות ללקוח, שהינו ערך מוביל הנמצא תמיד לנגד עיני עובדי החברה – החל מהמלקט, שבוחר את המוצרים הטריים והאיכותיים ביותר עבור הלקוח, ועד לנציגי השירות הנותנים מענה בצ'אט אונליין באתר ובמגוון הפלטפורמות הדיגיטליות.