חברת קום סנטר, מרחיבה את מרכז הפיתוח הקיים בישראל, ופותחת משרדים חדשים בבולגריה.
המרכז הבולגרי, שבהקמתו יושקעו מעל ל-8 מיליון ₪, יעסוק בהמשך פיתוחה של המערכת פורצת הדרך, שעלות פיתוחה נאמדת בכ-20 מיליון ₪. המערכת תזהה את הרגלי הצריכה בעסקים/חנויות של חברי מועדוני לקוחות, לפי נתונים אישיים, היסטוריית הרכישה שלהם וסגמנטים נוספים. כך, היא תדע להתאים להם פרסומים שיוצפו בכל הפלטפורמות האפשריות: בפייסבוק, גוגל, באתרי הווידאו השונים ובכללם YOUTUBE, באמצעות כלי התוכן השיווקי השונים באינטרנט, ולא רק באמצעות דיוור מיילים, הודעות SMS וכו'- כפי שמועדוני הלקוחות היו נוהגים עד היום.
מטרת הפרויקט הייחודי, שזכה לשם RCR (Remarketing Customers Relations) – היא לאפשר לעסקים לשמור על יחסים עם הלקוחות שלהם באמצעות שיווק מחדש ברמת דיוק גבוהה, ואת היכולת "לרדוף" אחריהם. כל זאת, באמצעות כלים שאינם מהווים עבירה על חוק הספאם.
את המרכז יוביל מייסד ומנכ"ל קום סנטר, יצחק חזות, יזם היי-טק ומחלוצי השיווק באינטרנט בישראל. יצחק הקים את החברה ב-2006, בהיותו בן 17 בלבד. הוא משמש במקביל כיועץ בכיר לקרנות הון-סיכון בנושאים של השקעות בפרויקטים טכנולוגיים.
במהלך השנה האחרונה ביצעה חברת קום סנטר פרויקטים בשיתוף טרקלין חשמל, אופיס דיפו, רשת פלאנט, גט טקסי, רשת בריל, לשכת רואי החשבון בישראל, קניון אייס מול אילת ועוד.
ממטה החברה, אשר ממוקם במתחם ב.ס.ר ברמת גן – תמשיך לפעול חטיבת הדיגיטל של החברה המונה אנשי קידום ושיווק באינטרנט, מעצבים גרפיים, קופירייטרים ואנשי אסטרטגיה. חברת קום סנטר פועלת כמרכז רב תחומי, ONE STOP SHOP המתמחה בשיפור ביצועים עסקיים באמצעות טכנולוגיה. החברה מתמחה בפיתוח יישומי אינטרנט, מערכות מידע ושיווק באינטרנט. תחת החברה פועלות 3 חטיבות נפרדות המתמחות בניית אתרים ויישומי web, שיווק באינטרנט ומיתוג גרפי בדיגיטל.
במרכז הפיתוח בבולגריה יפעלו בשלב הראשון כ-20 אנשי צוות-תכנתים, ראשי צוותים ואנשי מנהלה, כאשר השאיפה להרכיב צוות המונה כ-100 איש בתוך שנתיים. כמחצית מהעובדים במרכז יהיו ישראלים.