קונדומי R3 תעלה בקמפיין משולב: רדיו, אינטרנט ושילוט לחג האהבה טו' באב

חברת קונדומי R3 תעלה בקמפיין רדיו וקמפיין אינטרנט אינטראקטיבי לקראת חג האהבה טו' באב המתקיים ב- 30 ביולי. קמפיין הרדיו יעלה לשבוע ימים ברדיו 99 וברדיו תל אביב 102 FM וילווה בסיסמא: "קונדום R3. תרגיש כל כך טוב שתשכח שהוא שם! ושיהיה לכם חג אהבה שמח!" (גליקמן-נטלר-סמסונוב).



במקביל תעלה החברה קמפיין אינטרנט אינטראקטיבי חדש לקונדומי R3, לאור ההצלחה של הקמפיין הקודם "מבחן המיטה של R3", שזכה בפרס איגוד המפרסמים של משרדי האינטראקטיב, בו שחקו מעל 60 אלף גולשים בלמעלה מ-70 מדינות. הקמפיין החדש (Websens) יעלה באתר וואלה תחת הסיסמא "המשחק האינטימי של קונדומי R3, לשעות הקטנות של הלילה…" בכיכובם של שני השחקנים מהקמפיין הקודם, ויכלול משחק מדליק נושא פרסים בסגנון "סטריפ-קלפים" www.r3condoms.co.il .



בנוסף, חברת R3 נמצאת בקמפיין שילוט לחיזוק המסר לחשיבות השימוש בקונדום בברים מובילים בת"א שילווה בסיסמא "קונדום R3 – להרגיש בטוח…ולהרגיש" (עומק התודעה) ותצא במבצע קידום מכירות לחלוקת קונדומים בטו' באב, באמצעות דיילות, באזורי בילוי מרכזיים בגוש דן. היקף ההשקעה כספית בקמפיינים ופעילות הקד"מ היא 150 אלף שקלים.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת