מותג מוצרי האפייה maimon's מבית "תבליני מימון" (הכולל 186 מוצרים לאפייה), שהושק לאחרונה, יחל לשווק את קו המוצרים גם ברשתות הפונות לקהל החרדי. למוצרים כשרות בד"צ העדה החרדית.
בימים אלה נכנסים המוצרים לרשת "שפע שוק", "רמי לוי מהדרין" ו "ויקטורי מהדרין". קונספט האפייה המקצועי "מימונ'ס" מבית "תבליני מימון", הינו קונספט חדשני המקנה לצרכן לראשונה בישראל פיתרון כולל לאפייה, בנגישות וזמינות בכל סופרמרקט. הקונספט כולל 186 מוצרים ב- 11 תתי קטגוריות, בהם: מגוון תערובות לעוגות, פודינג, קרמים ועוד, תמציות וצבעי מאכל, תבלינים מיוחדים לאפייה, שלל סוגים של שקדים ואגוזים, שוקולדים לאפייה – בלגי (עם אחוזי קקאו שונים), קמחים מסוגים שונים, קישוטים לעוגות, סירופים – שוקולד ומייפל איכותיים, מגוון סוגים של ממרחים ומילויים, משפרי אפייה, כלים ותבניות מיוחדות לאפייה ועוד.
לרגל ההשקה בשוק החרדי, תציג "מימונ'ס" בתערוכת הבישול והאפייה הראשונה מסוגה לאישה החרדית – "בלעבוסטע", שתתקיים ב- 20/2 באולמי כתר הרימון בבני ברק. במסגרת התערוכה תקיים "מימונ'ס" מפגן אפייה וטעימות כדי להתרשם ממגוון המוצרים ואיכותם.
ממחקר שערך לאחרונה מכון הסקרים "גיאוקרטוגרפיה", בראשות פרופסור אבי דגני, עולה כי האוכלוסייה החרדית, אשר מוציאה על מזון כ-3 מיליארד שקלים בשנה, נוטה לארח בבית יותר מהחברה החילונית.
"קונספט האפייה של מימונ'ס, אשר נותן פתרון כולל לכל נושא האפייה מתאים לכל צרכני האפייה ובמיוחד למגזר החרדי שידוע כאופה מקצועי יותר, בתדירות גבוהה יותר, ובכמויות גדולות יותר", אומר כפיר מימון, סמנכ"ל הפיתוח של מותג האפייה ""maimon's.
נתונים נוספים מהמחקר מצביעים על כך שהשוק החרדי הישראלי מהווה עתודת גידול עתידי לכל יצרן ומשווק. המחקר גם הדגיש כי גם אם נדמה שהאוכלוסייה החרדית מתגוררת רק בערים ובשכונות מסוימות, הרי שבפועל חרדים מתגוררים בכל מרחב תל אביב וגוש דן, בריכוז של 10-1 אחוז מכלל האוכלוסייה.
מותג האפייה maimon's שהושק לפני מספר חודשים בלבד, משווק כיום ברוב רשתות השיווק : מגה בול, מגה בעיר, מגה, יינות ביתן, רמי לוי – שיווק השקמה, כמעט חינם מחסני השוק, ויקטורי, חביב, טיב טעם, מחסני להב, יוחננוף, ובימים אלה גם בשפע שוק.