קוקה-קולה פותחת בפעילות במגזר הערבי לרגל החגים בהשקעה של כחצי מיליון ש"ח

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה) החלה בפעילות ייחודית במגזר הערבי לרגל החגים המוסלמים והנוצרים : חג הקורבן, חג המולד וראש השנה האזרחית, בהשקעה של חצי מיליון ₪.



במסגרת הפעילות, באמצעות "פובליסיס סקטורס", עיצבה החברה מארז חגיגי לבקבוקי קולה-קולה ברוח החגים. במקביל יוצאת החברה במבצע ייחודי למגזר הערבי: בכל רכישת מארז שישייה ממשפחת קוקה-קולה(קוקה-קולה/דיאט קוקה-קולה), מקבלים זוג כוסות ממותג קוקה-קולה.



אהוד גיא, מנהל מפגשים באגף השיווק של קוקה-קולה אמר כי "השנה חלים החגים המוסלמים והנוצרים בסמיכות. זו תקופה חשובה של שמחה והתחדשות כמו גם עיתוי של הגברת צריכה באירועים משפחתיים בתוך ומחוץ לבית, ולפיכך אנו שמחים להעניק לצרכננו מתנה שימושית לתקופה חגיגית זו."



המבצע נתמך בפרסום בעיתונות ובנקודות המכירה.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

unnamed
__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
קרן קופרמינץ - סמנכל שיווק סחר ופיתוח עסקי דלק ישראל צילום סיון פרג' (1)