רשת המשביר לצרכן תקים לראשונה מחלקות בגדי ים, שיכללו את כל המותגים המובילים. בשלוש שנים האחרונות, הפעילה חברת גוטקס את מחלקות בגדי הים במשביר לצרכן וזאת במסגרת הסכם שנחתם בין המשביר לצרכן וקבוצת גוטקס, במסגרתו הפעילה גוטקס כזכיינית את מחלקות בגדי הים. לדברי שלומי טבת, סמנכ"ל סחר אופנה המשביר לצרכן: כבית כלבו היחיד בישראל וכחלק מהאסטרטגיה של הרשת, להעניק לצרכן הסופי תחת קורת גג אחד את מגוון המותגים ותמהיל רחב לכל המשפחה, החלטנו לפתוח מחלקות מחודשות של בגדי ים שיכללו מגוון רחב של מותגים לכל הגילאים נשים,גברים צעירים, וילדים. מחלקות בגדי הים במשביר לצרכן יכללו את מותגי קבוצת גוטקס בניהם: גוטקס, גדעות אוברזון, פלפל, לצד מותגים חדשים ברשת כמו: גו אנדר,קדס, לי קופר, בננה, גלית לוי, קוברה וארנה. לדבריו: המשביר לצרכן מהווה את הפלטפורמה הטובה ביותר ליצרניות בגדי הים. היתרונות הבולטים הם גודל המחלקות המגיעות לכ- 100 מ"ר והפריסה הארצית המגיעה ל – 30 סניפים, במרכזי קניות מובילים בעלי תנועת לקוחות גדולה הכוללת את חברי מועדון לקוחות הרשת ולקוחות אשר פוקדים את מחלקת ההלבשה התחתונה. לדברי טבת: מחירי בגדי הים של כל המותגים שישווקו במשביר לצרכן יהיו במחירים נוחים במיוחד והאטרקטיביים ביותר שקיימים בשוק. לדבריו: בדומה למחלקות להלבשה תחתונה שהצלחנו להגיע לכ- 30% מהשוק, ניצור מחלקות בגדי ים עם מגוון, מחיר וחווית קנייה הכי משתלמת בארץ. עפ"י ההערכות של רשת המשביר לצרכן, מידי שנה נמכרים בישראל כ-600 אלף יחידות בגדי ים. הענף מגלגל כ – 150 מיליון שקל בשנה. רשת המשביר לצרכן מהווה כיום כ – 15% מכלל מכירות בגדי הים בישראל. להערכת טבת עד סוף שנת 2009 תהווה המשביר לצרכן כ -24% ממכירת בגדי הים בארץ.