בתום תהליך ממושך של שדרוג מועדוני נופש ברחבי העולם ופתיחת מועדונים ברמת 5 קלשונים זו הפעם הראשונה, משיקה קלאב מד מהלך אסטרטגי בינלאומי תחת הקונספט "כל עולמות האושר", במטרה למצב את הרשת כיצרנית האולטימטיבית לאושר.
במסגרת המהלך השיווקי, עולה קלאב מד בקמפיין פרסומי בינלאומי באמצעות משרד הפרסום Publicis Et Nous מבית פובליסיס, המתמחה בטיפול במותגי יוקרה. הקמפיין הרב-תרבותי יושק בהדרגה בעולם החל מינואר 2008 ויופיע בכל מדינה בה משווק המותג – צרפת, בלגיה, שוויץ, בריטניה, הולנד, ספרד, גרמניה, ארה"ב, קנדה, טיוואן, איטליה, ישראל, ברזיל, ארגנטינה, סינגפור, קוריאה, יפן, הונג קונג, אוסטרליה, מלזיה, סין, ניו זילנד תאילנד, הודו ודרום אפריקה.
בארץ יעלה הקמפיין ב-28 בפברואר באמצעות משרד הפרסום אריאלי PUBLICIS ויציג את הסלוגן החדש של הרשת: "קלאב מד. כל עולמות האושר". הקמפיין יכלול עיתונות, שילוט חוצות, אינטרנט ורדיו. הקמפיין הפרסומי ילווה בפעילות קידום מכירות ובתוכן שיווקי, כאשר כולם יחדדו את המסר השיווקי המייצג את ההבטחה וההתחייבות לאפשר לאורחים לחוות רגעי אושר הנחרטים והמלווים אותם עד החופשה הבאה.
קהל היעד העיקרי של החברה הוא נשים וגברים בגילאי 30-55 בעלי משפחות וילדים, במעמד סוציו-אקונומי גבוה. קהל מטרה נוסף הוא צעירים רווקים, או זוגות בגילאי 18-40 ממעמד סוציו-אקונומי גבוה, שנוסעים ליעדים בהם יש מועדונים לגילאי 18+ (כדוגמת מועדון Kemer בטורקיה, Otranto באיטליה, או מועדון הסקי Val Thorens בצרפת).
הקמפיין החדש מציג אנשים שנושאים עליהם את רגעי האושר שצברו בחופשתם הודות למגוון האפשרויות, הפעילויות והתגליות המתאפשרות בקלאב מד. מטרת המהלך השיווקי היא להמשיך ולמצב את קלאב מד כמותג יוקרתי בינלאומי, תוך יצירת קרבה לצרכן והתחברות לחוויות האושר האישיות שלו.