חברת התרופות באייר יוצאת בקמפיין דיגיטל לעידוד השימוש בבפנטן פלוס – קרם אנטיספטי לחיטוי וריפוי של פצעים, חתכים, כוויות קלות, בקרב הורים וילדים באמצעות חטיבת הדיגיטל של חברת שטרן אריאלי. הקמפיין כולל בין היתר סרטונים בדיגיטל ותשדירים ברדיו הארצי והאזורי כמו גם ברדיו און ליין.,
הקמפיין בהובלת סמדר גימני משטרן אריאלי ובהפקת חוצ-פה, תחת אסטרטגיה הומוריסטית השמה דגש על מגוון תרופות סבתא פופולריות במטרה לקדם הרעיון של חינוך שוק לשימוש במשחה כתחליף לתרופות הסבתא כטיפול מיידי בפציעות נפוצות. את ההשראה לקמפיין בו מככבת רולנדה שגראן, קיבלו בשטרן אריאלי כשהבינו שגם בחיפוש בגוגל עולות תרופות סבתא עממיות כתוצאות ראשוניות לטיפול בפציעות קלות.
השחקנית, רולנדה שגראן נבחרה לשחק בתפקיד הסבתא המדגימה על נכדיה שימוש מוגזם בתרופות סבתא עממיות כמו פיזור קפה שחור על פצע, שימוש בחלמון ודבש לטיפול בכוויות, ושימוש בקליפת בננה לטיפול בשריטות.
הקמפיין נולד בהמשך לסקר שערכה חברת באייר בקרב 507 מרואיינים בוגרים (באמצעות חברת רושניק סקרים) ממנו עולה כי כ- 8 מכל 10 ישראלים מדווחים שהם נפצעו, נחתכו או נכוו, לפחות פעם אחת בשנה האחרונה. 25% דיווחו שנפגעו קלות לפחות 3-4 פעמים בשנה האחרונה.
כמו גם כ- 2 מכל 3 הורים לילדים מדווחים שילדיהם נפצעו, נחתכו או נכוו, לפחות פעם אחת בשנה האחרונה. עוד נמצא כי רוב הפגיעות האלה מתרחשות בתוך תחומי הבית, כשסוג הפגיעה הנפוץ ביותר הוא חתכים. הסרטון בן 1.52 דקות, יקודם באון ליין בגרסה ארוכה ובגרסאות מקוצרות.