בייביסיטר, מותג החיתולים והמגבונים המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, עולה בקמפיין טלוויזיה ודיגיטל תחת הסלוגן: "בייביסיטר סופג יותר מהאגיס" באמצעות משרד הפרסום GREAT בהיקף של כ 2 מיליון שקלים.
במסגרת הקמפיין, מוצגים ממצאי מעבדת SGS העולמית אשר בדקה ומצאה כי חיתולי בייביסיטר סופגים יותר מחיתולי האגיס. חיתולי בייביסיטר החדשים והמעוצבים, המתאפיינים באיכות גבוהה, גברו על האגיס גם בפרמטרים של הגנה מפני נזילות ויובש פני השטח.
החיתול החדש של בייביסיטר, פרי פיתוח שנמשך כשנתיים, מאז רכשה ניאופרם מוצרי צריכה את המותג, לווה בהשקעה טכנולוגית מסיבית ובשדרוג קו הייצור.
ירדן בארי מנהלת השיווק של בייביסיטר מציינת כי "מטרת הקמפיין לחזק את ביטחון הצרכנים במותג הצעיר יחסית ולהוכיח כי יש חלופות לא פחות טובות בשוק החיתולים הישראלי". עוד מציינת בארי כי "מעבר לבדיקות המעבדה נערכו גם סקרי שביעות רצון בקרב אימהות- 91% מהמתנסות ציינו שחיתולי בייביסיטר החדשים ענו לציפיותיהם או הפתיעו לחיוב, כ 80% מהמתנסות בחיתול החדש של בייביסיטר דירגו את חווית השימוש כטובה עד מצויינת. אותנו הנתונים לא הפתיעו, אבל חשבנו שיש פה בשורה אמיתי לצרכנים והגיע הזמן להפיץ אותה".
את מוצרי בייביסיטר ניתן להשיג ברשתות המזון, ברשת Be ובחנויות נבחרות.
מותג בייביסיטר, המציע חיתולים, מגבונים, ספריי החתלה ומגן מזרן לגמילה, משווק בישראל על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מוצרי צריכה, מזון ותרופות ללא מרשם (OTC).