קמפיין האינטראקטיב של עמותת צ.ב.ע עלה לאוויר

קמפיין האינטראקטיב לגיוס המתנדבים השנתי של עמותת צ.ב.ע – צעירים בונים עתיד – תחת הסיסמא "יש מקום להתנדבות" עלה לאוויר. מהעמותה נמסר היום כי האתרים: וואלה, ONE, גלובס, תפוז, YNET, NRG, הארץ ועכבר העיר תרמו שטח פרסום פרו בונו.



הקמפיין הופק בהתנדבות ע"י סאצ'י אינטראקטיב.



עמותת צ.ב.ע – צעירים בונים עתיד מקימה ומפעילה באמצעות מתנדבים מרכזי העשרה לילדים בשכונות מעוטות הזדמנויות בכל רחבי הארץ. מטרות העמותה הן קידום שוויון ההזדמנויות וצמצום הפערים החברתיים בישראל תוך חיזוק ערך ההתנדבות.



אולי יעניין אותך

17500white_coke1
17449renuar1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

table
3
''ד אביחי יהוסף