קמפיין התמיכה בחיילים של "חבר" מגיע לניו יורק טיימס

קמפיין השיווק של "חבר" זכה לפרסום באתר הניו יורק טיימס כסמל לאחדות וסולידריות בישראל. החשיפה נעשתה בצורת אנימציה שפירסם קורן שדמי בעיתון, בה הוא מתאר את הגעתו לישראל.



הבמה המכובדת לה זכה הקמפיין שכיכב בשלטי חוצות בכל רחבי ישראל בשבועות האחרונים ריגשה את צוות השיווק של "חבר" שיזם את קמפיין התמיכה "תודה לכל מי שמגן עלינו" והוכיח שאחדות, סולידריות והערכה ללוחמי החזית חוצים שפות ויבשות.



לפרסום בניו יורק טיימס:


https://www.nytimes.com/interactive/2014/08/06/opinion/opart-snapshots-from-Israel.html?smid=fb-share&_r=2


אולי יעניין אותך

unnamed
חלוה סנדוויץ פרמיום של חברת אחוה צילום יעל האן
גיל סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
ריהוט משרדי
יחצ פרטנר
דניאלה רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג