קמפיין חדש יעודד מודעות לסרטן השד והשחלה בקרב אבות

האגודה למלחמה בסרטן יוצאת בקמפיין חדש עם קריאה לגברים בישראל שהם אבות לילדים ובעלי היסטוריה משפחתית של סרטן השד והשחלה. הקמפיין שעולה תחת הסיסמה "אבא" הופק בהתנדבות על ידי משרד הפרסום גיתם BBDO. המטרה היא להעלות את המודעות לכך שלא רק נשים אלא גם גברים יכולים להיות נשאים של הגן הגורם לסרטן השד והשחלות וכי ההורשה של הסיכון לחלות בסרטן אינה תלויה במין ההורה המוריש.



בקמפיין קוראת האגודה למלחמה בסרטן לאבות לשים לב ובמידה ויש במשפחתם הקרובה מקרים רבים של סרטן השד או שחלות שיכנסו לאתר האגודה למלחמה בסרטן, יענו על שאלון להערכת הסיכון וייגשו עמו לרופא. הקמפיין המיועד כאמור לגברים הנו חלק מקמפיין נרחב יותר הנקרא "הסיכוי שבסיכון" העוסק בהורשה גנטית של גנים הגורמים לסרטן. במסגרת הקמפיין החדש תעלה מודעה בעיתונים ובמגזינים הפונים לגברים הנקראת "אבא" ותכלול דגש מיוחד למודעות בקרב גברים נשאים, שבדומה לנשים נשאיות, עלולים להוריש את המוטציה הפגומה בגן לילדיהם, גם אם הם עצמם לא חולים בסרטן.



תוכנית ה"סיכוי שבסיכון" הוקמה על ידי האגודה למלחמה בסרטן בסיוע The Northern Charitable Foundation (NFC) ביסודה של רוזה דמביצר ובשיתוף הקונסורציום הישראלי לאבחון גנטי של סרטן השד ושחלה הפועל בחסות האגודה למלחמה בסרטן.


קרדיטים לקמפיין: משרד פרסום גיתם BBDO, מנהלת קריאיטייב – נגה קרה, צוות קריאיטייב – קובי לביא וסיוון הררי, סמנכ"ל לקוחות – יונתן רגב, סופרווייזר – אלירן בנימיני, תקציבאית – שלי שובל, אחראית מדיה האגודה למלחמה בסרטן – מאיה פלדבלום.

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח