בנק מזרחי טפחות המוביל את שוק המשכנתאות בישראל יוצא בקמפיין חדש בהובלת הפרזנטור דביר בנדק. בקמפיין מועבר המסר כי כולם יודעים- כשצריך משכנתה פונים למומחים של טפחות, כולל העובדים של הבנקים המתחרים.הקמפיין עולה בהיקף 5.5 מיליון ש"ח באמצעות ראובי פרידן.
בקמפיין החדש, דביר מופתע לראות בסניף הבנק מכר שלו מחופש לסנאי. במהלך השיחה ביניהם מבין דביר כי המכר הגיע לקחת משכנתה מהמומחים אבל בגלל שהוא עובד בבנק "האחר", הוא חושש שיזהו אותו ולכן התחפש לסנאי.
כחלק מהקמפיין, הבנק מתקשר את המסלול הייעודי, הקיים בבנק, לזוכי מחיר למשתכן- חבילת הטבות ייעודית הכוללת הטבות בפתיחת תיק, בריביות ובעלות השמאות, הנפקת תעודת זכאות חינם והלוואה עד 100 אלף ₪ בתנאים מעודפים לפותחי חשבון עו"ש במקביל ללקיחת המשכנתה.
.
דינה נבות, סמנכ"ל שיווק בנק מזרחי טפחות:
"בנק מזרחי טפחות מוביל את תחום המשכנתאות בישראל הודות לבנקאים המומחים במשכנתאות שליוו ומלווים מעל מיליון לקוחות בישראל. הקמפיין מדגיש את החשיבות של ליווי מומחה משכנתאות בתהליך לקיחת המשכנתה ואת העובדה שאין תחליף למומחים שכאלו"
הקמפיין יעלה בכל ערוצי המדיה באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG:
מנכ"ל משותף – זיו קורן
סמנכ"ל קריאייטיב – איתי גרונר
סמנכ"ל לקוחות –שירי הייסר בן גור
מנהלת אסטרטגיה – הילה רום
מנהלת קריאייטיב – מיטל שקדי
ארט דירקטור – אירה גימפלביץ, ינון יוסף ואיל לבנון
סופרווייזרית – זהר הרפז
תקציבאית- שיראל מנדיל
חברת הפקה: ראבל סרטים
במאית- קרן חכמה
צלם-מנו קדוש
עורך-דדן עוזיאל
בית פוסט-גראוויטי
סאונד-סאונדהאוס