קמפיין חדש: תרנגול ופרה נגד אכילת בשר

סטארקיסט טונה משיקה קמפיין חדש בטלוויזיה ובדיגיטל אשר לראשונה בברייק הפרסומות המסחרי מתייחס באופן ישיר לטרנד הבריאות והתזונה העולמי שכולל הפחתה משמעותית באכילת בשר אדום או עוף ומציע במקומם לעשות שימוש בטונה כחומר גלם איכותי לבישול



על הקמפיין הופקד משרד הפרסום y&r ישראל, משרד הדיגיטל Qdigital, זהו נדבך נוסף באסטרטגיה השיווקית של המותג אשר מקדם את השימוש בטונה גם בבישול ואפייה.



שני הפרזנטורים של הקמפיין הן דמויות בסגנון ה"חבובות", קוקו התרנגול (בקולו של ג'קי מנחם מהאח הגדול) ומומו הפרה (בקולו של הקומיקאי אודי קגן), שמככבות בפורמט תכנית בישול משלהן אשר מציגה שפע מתכונים למנות טונה טעימות, מזינות ופשוטות עם טונה סטארקיסט לדוגמא פשטידות, פסטה, ממולאים, קציצות טונה אפויות ועוד.



כדי לתמוך בשימוש בטונה לבישול מושק בימים אלה למדפים גם העיצוב החדש של מגוון מוצרי טונה סטארקיסט וחושף את הצרכן למגוון רחב ומפתיע של מוצרים ופתרונות לארוחה משביעה, בריאה ומגוונת. על האריזות החדשות מופיעים צילומי מתכונים טעימים וקלים להכנה, והפניה לאתר האינטרנט של החברה, שם יוכלו הצרכנים לפגוש למעלה מ-100 מתכונים ידידותיים שישדרגו את הארוחות הביתיות.



לדברי דגנית אשד-פרישקו, מנהלת השיווק של סטארקיסט, "מטרת הקמפיין היא לחשוף את הצרכנים לאפשרויות הגלומות בדג מקופסה כחומר גלם לבישול שהוא חלבון מלא ואיכותי. הסרטון עם הפרזנטורים המפתיעים לצד עיצוב האריזות החדש מציג לצרכן נקודת מבט חדשה והשראה לחשוב מחוץ לקופסה ולשלב את הטונה בכל מתכון, כולל מנות חמות אך מהירות וקלות להכנה, ביניהן: מנות ראשונות, מנות עיקריות, מנות דיאטטיות ועוד"


עוד הוסיפה אשד-פרישקו, "המהלך שאנו מובילים מתכתב עם הטרנדים האחרונים, ואולי המשמעותיים ביותר, בזירת המזון בשנים האחרונות: הראשון, הוא הטרנד הקולינרי, שהפך את הצרכן הישראלי לבשלן חובב המאמץ בשמחה רעיונות, שיטות בישול וחומרי גלם חדשים.
השני, הוא מגמת הפחתת צריכת הבשר מסיבות בריאותיות, אקולוגיות ואתיות. הצרכנים מחפשים תחליפים טעימים ובריאים ודג הטונה הוא אופציה רלוונטית במיוחד עבורם.״



גיא בר, מנכ״ל משותף במשרד הפרסום Y&R Israelאשר הגו את הקמפיין: "בעולם בו הפרסומות הפכו לשקופות עבור הצופים בבית, חייבים לדעת לייצר תוכן יוצא דופן שמצליח להעביר את ערכי המותג בדרך בולטת, מבדרת וזכירה. מומו וקוקו הם דוגמא מצוינת לבניית שפה נרחבת שיכולה לעבוד בכל פלטפורמה. אנחנו גאים להיות שותפים למהלך ייחודי כל-כך שמקדם את המותג סטארקיסט בדרך כה שונה".

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח