קמפיין חורפי חם: כיצד יובואט כבשה את הים גם בעונה הקרה

מקרה בוחן: מהפכת השיווק הדיגיטלי של יובואט

מי היה מאמין שחורף ישראלי יכול להיות העונה החמה ביותר עבור מועדון שייט? יובואט, בשיתוף פעולה עם סוכנות הפרסום קפטן דיגיטל, הוכיחה כי באמצעות אסטרטגיית שיווק חדשנית ויצירתית, ניתן להפוך את השייט לחלום אפשרי גם בחודשי החורף הקרים. הקמפיין, שהתמקד בקהל היעד של אנשי עסקים עסוקים המחפשים חוויות יוקרה, הצליח להגדיל את מכירות חבילות השייט ב-30% בהשוואה לשנה הקודמת.

מקרה בוחן: מהפכת השיווק הדיגיטלי של יובואט

האתגר: מכירות Off-Season

כמו בכל ענף תיירותי, גם בענף השייט קיימות עונות שיא ושפל. עונת החורף, עם מזג האוויר הקריר והימים הסגריריים, נחשבת באופן מסורתי לעונה השקטה. יובואט, שראתה בכך הזדמנות ולא איום, פנתה אל סוכנות הפרסום הדיגיטלית קפטן דיגיטל עם אתגר ברור: כיצד להפוך את החורף לעונה חמה ומלאת פעילות?

הפתרון: קמפיין חורפי חם

סוכנות קפטן דיגיטל פיתחה אסטרטגיית שיווק ייחודית, שמטרתה הייתה לעורר את הדמיון של הקהל ולהציג את השייט כחוויה אטרקטיבית גם בתקופה הקרה של השנה. הקמפיין התמקד במספר מרכיבים עיקריים:

  • מכירה מוקדמת: הלקוחות הוזמנו לרכוש חבילות שייט מראש, במחירים אטרקטיביים במיוחד. הרעיון היה ליצור תחושת דחיפות ולהבטיח לעצמם את התאריכים הרצויים לעונה החמה.
  • תכנים ויזואליים מרהיבים: תמונות וסרטונים של ימים כחולים, שמש זורחת וסירות מפוארות יצרו אצל הצופים תחושת התאווה והרצון לצאת להרפתקה ימית.
  • מסרים ממוקדים: המסרים השיווקיים התמקדו בסיבה לרכישה והשתמשו ב FOMO הפחד להחמיץ את החיים, רצון חזק , חשק של קהל המטרה שיש לו את הביטחון והרווחה הבסיסית להנות מהחיים לפני שהם חולפים, להתנסות בחוויות חדשות, לבלות זמן איכות עם המשפחה והחברים.
  • פלטפורמות דיגיטליות: הקמפיין התרכז בעיקר בפייסבוק ואינסטגרם, כי רצינו לטרגט דווקא קהל שלא מחפש באופן אקטיבי השכרת סירה או רישיון משיט סירה אלא למצות את הפוטנציאל של קהל המטרה ולהגיע לאלה שלא חשבו על תחביב כזה. אנשים שהגיעו לרווחה מסויימת של זמן וכסף פנוי כמו שכירום ובעלי תפקידים ועצמאים עם עסקים רווחיים.
  • טארגטינג מדויק: באמצעות כלים אנליטיים מתקדמים, ושימוש בקהל אדונטאג׳ של מטה, זיהתה הסוכנות את קהל היעד הרלוונטי ביותר: אנשים בעלי הכנסה טובה ויציבה, המחפשים חוויות ופעילויות פנאי.

התוצאות:

הקמפיין זכה להצלחה מעבר לכל הציפיות. מספר ההרשמות לחבילות השייט עלה באופן משמעותי, והכנסות החברה גדלו באופן ניכר גם בעונה החלשה. בנוסף, הקמפיין הצליח לבנות תדמית חזקה למותג יובואט, כחברה חדשנית ויצירתית.

הלקחים:

  • חשיבה מחוץ לקופסה: אפילו בעונות שנחשבות כ"חלשות", ניתן למצוא הזדמנויות לשיווק ומכירות.
  • תכנון אסטרטגי: קמפיין מוצלח דורש תכנון מדוקדק, תוך התמקדות בקהל היעד והצרכים שלו.
  • יצירתיות: שימוש בתכנים ויזואליים מרהיבים ומסרים מרגשים יכול להפוך את הקמפיין לבלתי נשכח.
  • מדידה וניתוח: מעקב מתמיד אחר ביצועי הקמפיין מאפשר לבצע אופטימיזציה מתמדת ולהשיג תוצאות מיטביות.

לסיכום:

הקמפיין של יובואט הוא דוגמה מצוינת לכך ששיווק דיגיטלי חכם יכול להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי. על ידי התמקדות בקהל היעד הנכון, יצירת מסרים מרגשים והשקעה בתכנים איכותיים, ניתן להשיג תוצאות מרשימות גם בעונות השנה ה"קשות".

מה ניתן ללמוד מהקמפיין הזה?

  • החשיבות של חשיבה יצירתית: אל תפחדו לחשוב מחוץ לקופסה ולמצוא פתרונות חדשניים לאתגרים שלכם.
  • הכוח של השיווק הדיגיטלי: פלטפורמות דיגיטליות כמו פייסבוק ואינסטגרם מאפשרות לכם להגיע לקהל יעד מדויק ולהעביר מסרים חזקים.
  • החשיבות של תכנון אסטרטגי: קמפיין מוצלח דורש תכנון מדוקדק, החל מהגדרת המטרות ועד לבחירת ערוצי הפרסום.

הקמפיין של יובואט מוכיח כי עם אסטרטגיה נכונה, שיווק יצירתי ומיקוד בקהל הנכון, ניתן להפוך כל אתגר להזדמנות.

אולי יעניין אותך

מבצעי חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
נעלי סקופ מחיר 149
רד אורבך צילום שי פרנקו (2)
בני כבודי, קרדיט - יחצ
קמפיין 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר
דלית וינטראוב מנהלת שיווק עמינח צילום טל טרי