חברת התכשיטים הבינלאומית פנדורה מציגה קמפיין טלוויזיוני ראשון תחת הכותרת: קחי איתך את הרגעים הבלתי נשכחים שהחיים מזמנים לך באמצעות התכשיט שלך. הקמפיין מוערך בעלות מיליון ש"ח למשך חודש.
סרט הפרסומת באורך 20 שניות הופק על ידי חברת פנדורה העולמית וצולם במיורקה. הסרטון ישודר במקביל בכל העולם ולראשונה גם בישראל.
הסרטון מציג סצנות שונות בחייה של אישה שהמסר העיקרי בו הוא אינדיוידואליות, מסע החיים הנשי הרגשי, לבד, בזוגיות ובאהבה. לטובת הסרטון צולמו 27 סצנות נפרדות, וכל שוק מקומי יכול היה לבחור את הסצנות שמתאימות לקהל המקומי. פס הקול הייחודי הופק על ידי הכוכבת הבריטית העולה גבריאל אפלין.
הקמפיין יעלה ב 23.11.2014 בטלוויזיה, שילוט חוצות, אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות ובעיתונות.
לדברי מאיה מילצקי סמנכ"לית שיווק בחברת סיטי טיים יבואנית פנדורה בישראל: "בקמפיין החורף של פנדורה אנו מזכירים לנשים ולגברים לעצור לרגע את קצב החיים המהיר בו אנו חיים ולהתייחס לרגע לאהבה ולזוגיות. יחד עם זאת, בקמפיין ישנו דגש רב לצורך של כל אישה להיות היא עצמה, אינדיבידואלית בתוך עולם שלם".
עוד מוסיפה מילצקי "בשנה האחרונה, הכפילה פנדורה ישראל את המכירות שלה וזכתה לפרסים בכנס האחרון שנערך לזכיינים מכל העולם בפורטוגל לאחר שהציגה נתונים מרשימים ביותר".