על קמפיין הלוטוגוצים החדש, שכותרתו היא "מה יסדר לך את החיים?", אחראי משרד הפרסום אדלר-חומסקי והוא כולל שתי פרסומות שאורכן כדקה. הפרסומות מציגות שתי אפשרויות בפני הזוכה בלוטו: האפשרות הפילנטרופית, האכפתית לאיכות הסביבה ולהצלת העולם מעוולות: להציל לוויתנים מציידים מרושעים, או להציל את יערות הגשם, אל מול האפשרות לקנות פנטהאוז, יאכטה חלומית או מכונית ספורט.
יחד עם הזוכה, הלוטוגוצים, שעד כה עזרו להשיג נקמה בבוס, בקבלן או במנהל הבנק, הופכים למתקני עולם ועושי צדק חברתי, בדרכם החביבה, כרגיל.
דפנה נעים שאול, סמנכ"ל שיווק, מפעל הפיס :"ממחקר פנימי שערכנו אנו יודעים שהרבה אומרים לעצמם שהזכייה בלוטו תאפשר להם (לצד שיפור החיים החומרי) לסייע לעולם ולשפר עוולות. הרבה אנשים אומרים שאם הם היו זוכים בלוטו הם היו תורמים לנזקקים, היו מסייעים למשפחה או לחברים, היו פותרים בעיות בעולם וכו'. הקמפיין החדש של הלוטו נועד להציף את האפשרות הזאת בפני האנשים ".
קרדיטים:
סמנכ"לית שיווק, מכירות ופרסום: דפנה נעים שאול
מנהל שיווק לוטו: שי לירז
מנהלת אגף פרסום: חמי פדן
תקציבאית פרסום: קרן אלפנדרי
משרד הפרסום: אדלר חומסקי
סמנכ"ל קריאייטיב: טל ריבן
מנהל קריאייטיב: זיו מאירי
ארט: גבי קיקוזשבילי
מנהלת לקוחות: מור פסו
תקציבאית: אדווה אייזינגר
במאי: אלי סברדלוב
חברת הפקה: פרדיסו
מוזיקה: תומר בירן
פוסט פרודקשן: גראביטי