קמפיין למנצח "נינג'ה ישראל" יובל שמלא

שריג אלקטריק, יבואנית מותגי החשמל לבית והמטבח, מצלמת בימים אלה קמפיין טלוויזיה ודיגיטל למותג הבלנדרים NINJA בכיכובו של יובל שמלא, מנצח גמר התוכנית "נינג'ה ישראל" ). בקמפיין החדש, שהופק באמצעות משרד הפרסום מנצ' ויכלול מס' סרטוני חסות, הושקעו כ- 1.5 מיליון ₪.



המכשיר, מבית חברת Shark Ninja האמריקאית, נמכר בהצלחה בישראל וברחבי העולם הודות ללהבי PRO EXTRACTOR, תוכנת הערבול המושלם AUTO IQ והמנוע העוצמתי שלו – 1500 וואט.



שמלא, בן 19 מירושלים, אלוף הארץ בטיפוס, ניצח בגמר התוכנית ששודרה בשבת האחרונה (10/11) והוכתר כמנצח הגדול של העונה. הצעיר המוכשר, שמשרת בזרוע הים של צה"ל, יניח את המדים בצד ויככב בקמפיין החדש כשהוא בלבוש חליפת נינג'ה מסורתית וללא חולצה. בקמפיין, שיכלול מס' סרטוני חסות, ניתן לראות את שמלא במצבים שונים תוך הצגת בלנדר הנינג'ה כשהמסר המרכזי הוא "נינג'ה אמיתי יש רק אחד".



הקמפיין צפוי לעלות בימים הקרובים בטלוויזיה, ברשתות החברתיות ובאתרים מובילים.

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים