קמפיין לעמותת SOS באמצעות למל-כהן


עמותת SOS כפרי הילדים יוצאת בקמפיין לגיוס תרומות. הקמפיין יתמקד בחסויות בערוץ 2 ובסרטונים ברשתות החברתיות. הקמפיין יעלה בתקופת החגים . משרד הפרסום והקריאיטיב "למל-כהן", נבחר להוביל את הקמפיין. הקונספט של הקמפיין יתבסס על רעיון קריאטיבי "גלגל הצלה לילדי SOS " . עמותת SOS


כפרי הילדים יוצאת בקמפיין לגיוס תרומות. הקמפיין יתמקד בחסויות בערוץ 2 ובסרטונים ברשתות החברתיות.



הקמפיין יעלה בתקופת החגים . משרד הפרסום והקריאיטיב "למל-כהן", נבחר להוביל את הקמפיין.



נלי גבע מנכ"ל האגודה:" הקמפיין הוא בעל חשיבות עצומה לרווחתם של ילדי הכפרים. כל תרומה מקדמת אותם ונותנת להם הזדמנות לעתיד טוב יותר. מודעות לכפרים וגיוס תרומות, פועלים ישירות לרווחת ילדים הזקוקים לכך יותר מכל. אנו עוזרים להם , מצילים אותם ממצבים קשים, מעניקים להם משפחה חמה


ויותר מכל- כלים לעתיד עצמאי טוב".




מרי ארועתי שגדלה בכפר מאז היותה בת 11:"כפר נרדים היה הבית שלי. הוא נתן לי ביטחון, הרגשת שייכות ושלא מוותרים עלי בקלות. "


האגודה הישראלית לכפרי הילדים SOS פועלת מזה שלושה עשורים בישראל למען ילדים בסיכון והנה חלק מארגון SOS העולמי. האגודה, הפועלת בשיתוף משרד הרווחה, המפעילה מודל מיוחד של שני כפרים לילדים בסיכון בדרום הארץ (כפר נרדים- בערד) ובצפונה (כפר מגדים- מגדל העמק), המוצאים מביתם על ידי רשויות הרווחה ו/או בצו בית משפט. האגודה מעניקה בית חם לכ- 250 ילדים ובוגרים בכפרים בסביבה תומכת חמה ומשפחתית.




לתרומות: 5621*




ניהול קריאייטיבי: יוסי למל


ארט: עירית עזרא, מאיה זלצר


מדיה: שולי אברהמי


סופרוויזר: יוסי כהן


מפיק: יהונתן ויצמן



אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח