קמפיין לתמנון חושף שיחות מאחורי הקלעים של עולם האופנה

"לנו זה עולה פחות מ-20, אבל אין בעיה… אם אתה רוצה נמכור ב- 130…"
"מה מבצע עכשיו? בתחילת העונה מנפחים מחירים".
"
יש לנו פרזנטורית מספר אחת… היא יכולה גם למכור בשר לטבעונים"



משפטים אלה נמצאים במוקד קמפיין פרסומי חדש של רשת 'תמנון'. הקמפיין, שעלה ביום ראשון באתרי האינטרנט המובילים, מתאר שיחה שכביכול נערכת בין מנכ"ל למנהל השיווק של רשת אופנה גדולה, במהלכה דנים השניים על אפשרויות להוציא מהצרכנים יותר כסף, ועל כך שהצרכנים יקנו כמעט כל דבר שנמכר באמצעות הפרזנטורית הנכונה.



כאשר המסקנה העולה מהקמפיין היא: בעולם כזה של אופנה, בו הרשתות יוצאות בטריקים שיווקיים שנועדו לגרום לצרכנים להוציא יותר כסף, טוב שיש את 'תמנון', המציעה לצרכנים מחירי טיקט נמוכים, גם בתחילת העונה- עכשיו במסגרת פריסייל כל הקולקציה החדשה נמכרת ב30% הנחה.



ברוך ריינר, מנכ"ל ובעלים של רשת 'תמנון': "המסר שביקשנו להעביר בקמפיין, הוא שהצרכנים לא חייבים להיות שבויים של מותגי אופנה שמוציאים מאות אלפי שקלים על שימוש בפרזנטורים, ומגלגלים את ההוצאות על הצרכן, המשלם מחירים גבוהים יותר עבור הבגדים שהוא קונה. ב'תמנון' אנחנו לא משתמשים בפרזנטורים, וכך חוסכים מאות אלפי שקלים, המאפשרים לנו בסופו של דבר להציע ללקוחות את המחירים הנמוכים ביותר מבין כל רשתות האופנה, מבלי להתפשר על איכות הבגדים ועיצובים אופנתיים."



יהב דרייזין, משנה למנכ״ל במשרד הפרסום JWT: "מעבר לאג׳נדה אופנתית עדכנית ואיכותית יש לרשת תמנון אג׳נדה פרו צרכנית ברורה המבדלת אותה מיתר רשתות האופנה. רשת תמנון צברה את האהדה העצומה שלה בעקבות התנהלות הוגנת ושקופה מול קהל לקוחותיה ללא כל הטריקים ושיטות השיווק המתוחכמות המאפיינות את עולם האופנה ומפילות בפח את קהל הצרכנים."

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח