חברת "פאוזה" מקבוצת מי עדן, המתמחה בפתרונות קפה והזכיינית הבלעדית של חברת "לוואצה אספרסו פוינט" בישראל, עולה בקמפיין משותף עם רשת חנויות הנוחות Yellow, שבתחנות פז באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. יצוין, כי רשת Yellow, כלקוח הגדול ביותר בישראל של 'לוואצה אספרסו פוינט', זוכה להתמחות והדרכות ע"י חברת האם לוואצה איטליה.
מנכ"ל "פאוזה", אודי צ'צ'יק, מוסר: "אנו שמחים לעבוד עם הגורם המוביל בענף ונמשיך לספק ללקוחות Yellow חוויית קפה איכותית ומגוונת".
הקמפיין הטלוויזיוני שיעלה בערוצים 2 ו- 10 באמצע חודש מאי, תחת הכותרת: "חייב קפה משובח על הדרך? היכנס ל Yellow והיפטר מהעז", נועד על מנת לחזק את הקשר בין חברת פאוזה לרשת Yellow ומדגיש את המענה לצורך ההולך וגדל ללקוחות בהפסקת קפה איכותית "על הדרך".
לדברי מנכ"ל Yellow שגיא כהן: "אסטרטגיית הרשת מתמקדת בתמהיל מוצרים איכותי שיהווה מוקד משיכה לנהגים על הדרך. במסגרת זו, מתרכזת הרשת בפיתוח תחום הקפה הן כמתחם קפה איכותי מקומי והן בפתרונות 'קפה לקחת'. לדבריו, הקמפיין לקידום הקפה ברשת , משרת מטרה זו של חווית לקוח אופטימלית ואיכותית."
"פאוזה" המתמחה בשיווק ישיר של קפה איכותי ובפתרונות שתייה חמה חדשניים, משווקת ברשת Yellow, ממגוון מוצריה: אספרסו לוואצה בקפסולות, ומשקאות ייחודיים מבית "פאוזה" – גרניטות, סחלב, שוקולטה, משקה שוקולד לבן, קפה נמס, קפה טורקי ועוד.