פרויקט 'אתנה', הפועל מטעם המועצה הציבורית לקידום ספורט הנשים בישראל ונמצא בפיקוח משרד התרבות והספורט, ייצא בשבועות הקרובים בקמפיין פרסומי בשלושת הערוצים בטלוויזיה בשווי של 3 מיליון שקלים. חצי מיליון שקלים נוספים יושקעו בקמפיין שישודר בתחנות הרדיו גלצ וגלגלצ ובתחנות האזוריות. עד כה, רק בזמן הקהילה נצפו התשדירים של 'אתנה' וכעת הם ישודרו בזמני השיא של הצפייה. גם תוכן התשדירים צפוי להשתנות, אותם יובילו 4 ספורטאיות צעירות.
נתון מעניין נוסף שעולה מהקמפיין הוא שבזמני הפריים טיים, צפויות להיות משודרות הפרסומות גם בשפה הערבית אותה תוביל ספורטאית צעירה מהמגזר , כך שלמעשה 'אתנה' יהיה הגוף הממשלתי הראשון שישדר פרסומת בערבית שלא במסגרת זמן הקהילה.
הקמפיין צפוי להיות משודר בסוף החודש הנוכחי, תחילת החודש הבא ולאחר תקופת החגים, במטרה לעודד ילדות ונערות ברישום לחוגי הספורט המסובסדים על ידי פרויקט אתנה, הנפתחים עם תחילת שנת הלימודים ברשויות ובגופי הספורט השונים. מאז תחילת הפעילות של החוגים ברשויות המקומיות ובאיגודי הספורט לפני 3 שנים, השתתפו למעלה מ-5,300 נערות ב21 המסגרות השונות והשנה צפויים להתווסף עוד 12 פרויקטים, כאשר ניתנה העדפה לישובים בדרום הארץ, בעקבות הקושי הקיים בפיתוח תשתיות הספורט שם.
"מסקר פנימי שערכנו לאחרונה, עלה כי יותר מ 40% מכלל הציבור בישראל מכיר את פעילותה של 'אתנה' ובקרב קהל היעד- הורים וילדות, הנתון היה גבוה הרבה יותר" מספרת טל אלוני-רוזן, מנהלת תחום השיווק וההסברה של 'אתנה'. "לאור התרחבותה וביסוסה של פעילות אתנה ברחבי הארץ, החלטנו להשקיע סכומים בסדר גודל שמעולם לא ביצענו, בכדי להגיע לחשיפה מקסימלית ככל הניתן בתחילת שנת הלימודים הקרובה. ספורט מגשר על פערים תרבותיים, מגדריים וגיאוגרפיים, ואילו קידום ספורט הנשים בישראל הינו משימה לאומית וחברתית. אנו שואפות לראות עוד צעירות רבות משתלבות הן בספורט העממי והן בספורט ההישגי".