לאחר קמפיין 'עצמאות לכולם' שהציף את גוש דן, יוצא ארגון 'ויגן אקטיב' בקמפיין נוסף, הפעם- במטרה להביא לסימון הבשר המעובד בישראל. עלות הקמפיין- הממומן כולו מתרומותיהם של חברי 'ויגן אקטיב' נאמדת בכ-230 אלף ₪.
הקמפיין, יתבסס על תשדירי רדיו שישודרו בתחנות רדיו מובילות, המבקש מציבור ההורים לחשוב פעמיים בטרם ייתנו לילדיהם לצרוך בשר מעובד, עליו הוכרז לאחרונה כי הוא נחשב למסרטן ברמה וודאית, מאותה קטגוריית מסרטנים כמו אסבסט ועישון סיגריות.
לצד הקמפיין, משיקה היום העמותה גם עצומה אינטרנטית מיוחדת.
קמפיין הרדיו יעלה ביום ב', 16.07, ויכלול 1000 תשדירי רדיו שיתפרסו על פני שבועיים. בין התחנות שישדרו את הקמפיין, ניתן למצוא את גל"צ, גלגלצ, רשת ב' ורשת ג', רדיו תל אביב, רדיו חיפה, רדיו אמצע הדרך ועוד.
עמרי פז, מייסד ויגן פרנדלי ו-ויגן אקטיב: "החלטנו לצאת לקמפיין החשוב הזה לא כדי להעלות את המודעות לטבעונות, אלא כדי לעורר את המודעות לבריאות הציבור. מוצרי בשר מעובד נמצאו כמסרטנים בדומה לסיגריות ואסבסט ואני בטוח שהורים לא היו רוצים שילדיהם יצרכו את המוצרים האלה. עכשיו, כשהתחיל החופש הגדול ורוב הילדים צורכים באופן טבעי יותר מזון מהיר בקניונים ובטיולים, חשוב שההורים יהיו מודעים למזון ולבריאות של ילדיהם. זו הזדמנות נפלאה להודות לכל חברי מועדון ויגן אקטיב, שבזכות התרומות שלהם הצלחנו לצאת לקמפיין החשוב הזה. אני קורא למקבלי ההחלטות לא להמתין לעשרות אלפי החתימות על העצומה שעוד יגיעו, אלא לפעול כבר עכשיו לסימון הבשר המעובד שנמכר ברשתות המזון".