קמפיין של האגודה למלחמה בסרטן מוביל למיתת שיזוף

האגודה למלחמה בסרטן יוצאת בקמפיין דיגיטלי חדש ומפתיע, תחת המסר, "מיטת שיזוף עלולה להפוך למיתת שיזוף". הקמפיין מכוון ברובו לצעירים שיחפשו בגוגל את צמד המילים "מיטת שיזוף". בפועל, הם יחשפו למודעה ממומנת שמזמינה אותם לקבל שיזוף אחיד ומהיר ב"מיתת שיזוף". המודעה מובילה למיניסייט ייעודי בו מחכה להם סרטון הסברה ומידע על סכנות השימוש במיטות שיזוף, במסווה של סרטון תדמית. הקמפיין הופק בהתנדבות על ידי משרד הפרסום גיתם BBDO ונועד להעביר בצורה עוצמתית את העובדה שמיטות שיזוף פולטות קרינה אולטרה סגולה העלולה לגרום לנזקים בריאותיים מצטברים ולסיכון ממשי לחלות בסרטן העור ומלנומה. לגולשים שיכנסו לתוך המיניסייט ויחשפו למידע יוצע גם להמשיך ולקרוא באתר האגודה למלחמה בסרטן, הוכחות מדעיות ומחקרים מהארץ והעולם על הקשר סרטן לבין שימוש במיטות שיזוף.



קרדיטים: משרד פרסום – גיתם BBDO, סמנכ"ל קריאיטייב – שרון רפאל, צוות קריאיטייב – אסף חלפון ותמר דביר, סמנכ"ל לקוחות – יונתן רגב, מנהלת לקוחות – אודליה שטרן, תקציבאית – עדי צור, סמנכ"לית הפקה – גלי שטרקמן, מפיקה – אפרת סולמי, הפקה – גרין פרודקשנס, במאי – קובי פליישמן, צלם – איתן חתוכה. תאורן/ע.צלם – נטע חת, שחקנית – מיכל אבו, ע.הפקה – נתנאל דודאי, עורך אופליין – דור פאר, עריכת סאונד – ערן רגב ואסף אמלוג, און ליין – צליל בנדריהם וירון פור, קריין – אסף חלפון, מפיקת פוסט – דנה זילברשטיין. לקוח – האגודה למלחמה בסרטן, אחראית מדיה – מאיה פלדבלום, מנהל תחום דיגיטל – זיו דוכן, דוברת – נאוה עינבר.

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח