קמפיין של הטוטו לקידום מרתון ירושלים עוקץ את מרתון תל אביב


יותר משלושה חודשים עברו מאז שעיריית תל אביב הטרילה את עיריית ירושלים בליל השנה החדשה, בפוסט ששיגע את הרשת. לאחר חודש וחצי ורגע לפני יום האהבה עיריית ירושלים עקצה את התל אביבית בפוסט שגם הוא סחף אחריו אלפי תגובות ושיתופים.



היום (10.3.19), מלחמת ההטרלות עולה שלב כאשר בסרטון חדש של הטוטו נותני החסות הרשמית של מרתון ווינר ירושלים, המרתון החברתי בישראל מוצגים שני מרתונים, האחד מרתון בגוש דן ואילו השני מרתון ירושלים. בסרטון נראים שני זוגות של רצים כאשר רצי גוש דן באים לראות ולהיראות ורצי ירושלים באים בשביל לרוץ.



קרדיטים:


משרד: בן חורין אלכסנדרוביץ'.


מנהל קריאייטיב: אמיר אפל.


מפיק: אור רון.


תקשורת: יניב לביא, עידן ארזי.


דיגיטל: נועם פורר, בן לייבמן.




אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג