קמפיין האינטראקטיב של שירותי בריאות כללית, עלה ברשת הפרסום המקוון Netting, כחלק מקמפיין אינטרנטי רחב המבוצע באמצעות מק'אן דיגיטל. הקמפיין עולה באתרי הרפואה והמשפחה של הרשת, ומזמין את הגולשים להשתתף בסרט מקוון. הקמפיין יימשך כ- 3 שבועות וצפוי לזכות ל- כ-1.5 מיליון חשיפות ממוקדות בפני הורים המחפשים מידע רפואי ומידע בנושאי משפחה באינטרנט.
אורי מטרסו, מנהל מדיה, Netting: "זהו הקמפיין השני של הכללית שעולה ברשת Netting. הקמפיינים שיוצרים מק'אן דיגיטל עבור הכללית, מתאפיינים בפניה ממוקדת לקהל יעד ספציפי. Netting, אשר מקבצת מגוון של אתרים בנושא בריאות ומשפחה, מתאימה לקמפיינים כאלה במיוחד בגלל האפשרות לחלוקת הרשת באופן מדויק על פי תחומי עניין שונים, גילאים, נשים וגברים ועוד ".