מותג קנור מבית יוניליוור, מצטרף למהלך בינלאומי של המותג ומשיק, כחלק מאסטרטגיית הויטליטי של החברה, סדרת מרקים "לאכול בצבעים", המבוססת על ירקות בצבעים שונים, ומסייעת לצרכנים להכיר ביתרונות של תזונה צבעונית ומגוונת. בהשקת הסדרה הושקעו כ- 5 מיליון ₪.
מהחברה נמסר היום כי "מטרת המהלך היא לתת לצרכן אמצעי פשוט ואינטואיטיבי לשיפור התזונה על ידי עידוד לאכילה צבעונית ומגוונת ובתוך כך גם להכניס מחדש צבע ועניין לארוחות."
בפועל תכלול הסדרה 5 מרקים בצבעים שונים והינה חלק ממהלך בינלאומי של קנור אשר יושק ב- 33 מדינות. ישראל הינה מבין 5 המדינות הראשונות בהן מושק המהלך.
יעל בן צבי, מנהלת שיווק התחום הקולינארי ביוניליוור ישראל: " סגמנט המרקים העשירים סבל בשנים האחרונות מסטגנציה והעדר חדשנות משמעותית. קנור, כמוביל הסגמנט עם נתח שוק של 66%, לקח על עצמו את המהלך של עידוד תזונה צבעונית, במטרה לעורר ולחזק את הקטגוריה, להכניס בה חדשנות ולתת לצרכנים ערך מוסף. אנו מאמינים שבזכות הקונספט הייחודי, מרקי הסדרה המציעים טעם מצוין לצד ערכים תזונתיים גבוהים, יגדל תחום המרקים העשירים וקנור, כמוביל השוק, ימשיך להתחזק ואף יגדיל את נתח השוק שלו".
השקת הסדרה תלווה בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, שיכלול פרסום צבעוני וייחודי בטלוויזיה, שהינו התאמה מקומית לקמפיין הבינלאומי, שיעלה במהלך השנה הקרובה בעשרות מדינות שונות. סרטוני הטלוויזיה, תחת הסיסמא "לאכול בצבעים", יציג הקמפיין את הצבעוניות והעושר שבטבע, באמצעות שפע של ירקות צבעוניים.
בנוסף, יכלול הקמפיין פרסום בעיתונות, שילוט חוצות צבעוני וייחודי בכל רחבי הארץ ושלט ענק על גבי קיר בכביש איילון, אף הם בהתאם לשילוטים שילוו את הקמפיין הבינלאומי.
במקביל תתבצע פעילות קד"מ שתכלול הטעמה של מוצרי הסדרה בנקודות המכירה במשך 5 שבועות.
מותג קנור הוא אחד המותגים המובילים בעולם בתחום המרקים, התבשילים ועזרי הבישול אשר הושק בישראל בחורף 1994 על ידי חברת יוניליוור ישראל. קנור מחזיק בנתח של כ- 46% מהשוק הקולינארי הכולל מרקי תיבול, מרקים, תבשילים, רטבים ועזרים לתיבול ובישול ומחזיק בנתח שוק של 66% מתחום מרקי הבישול (נילסן, אוקטובר 07).