משרד יחסי הציבור "סברינה בלהסן תקשורת ויחסי ציבור" מרחיב את פעילותו בתחום הלייף-סטייל. לאחרונה קיבל המשרד שורה של תקציבים חדשים, ביניהם של קניון "גן העיר" במרכז תל-אביב, של רשת אופנת בגדי הילדים המובילה "מיש-מיש" ושל חטיבת ה-OTC של חברת התרופות "נובארטיס". כמו כן נבחר המשרד ללוות את ההחדרה של המיזם הייחודי TAXI4ME – תחנת המוניות המקוונת הראשונה בישראל, המציעה נסיעות בינעירוניות במחיר הנמוך ב-30 אחוז ממחיר השוק.
הצטרפותו של קניון "גן העיר" למצבת הלקוחות מחזקת באופן משמעותי את מחלקת הקניונים של "סברינה בלהסן תקשורת ויחסי ציבור". המחלקה מטפלת בתקציביהם של קניון "שבעת הכוכבים" בהרצליה ושל קניון "לב המפרץ" בחיפה, שנמצא בימים אלה בעיצומה של מתיחת פנים כוללת בדרך להפיכתו למרכז הבילוי המוביל של כל איזור הצפון.
"סברינה בלהסן תקשורת ויחסי ציבור" מתמחה במתן שירותי יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי. עם לקוחות המשרד נמנים מגוון עסקים מתחומי האופנה, הטיפוח, הבריאות, הקמעונאות, הפנאי ומוצרי צריכה, ביניהם מותג הקוסמטיקה "ג'ייד", חברת ההרזיה המובילה והוותיקה "שומרי משקל", רשת המרכזים הקולינרייים "spices כלים וטעמים", רשת בתי הקפה "אספרסו בר", המרכז הרפואי "אנטי אייג'ינג ישראל" ו"מסלמני גרופ" (זכיינית מותגי כלי הבישול הבינלאומיים "tefal", "pyrex" ועוד).